BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Här har inte mensen kommit än, bim +2... Testat på nytt till helgen om den ej kommit. Är så frustrerad, vill bara ha svar nu 😑
Foodie hur går det för dig?? 🤗🤗
Ägglossningen lyser med sin frånvaro CD 21 idag, haft strul med försenad ägglossning nu ett tag. Testade progresteronkräm denna cykel men ingen effekt direkt alla fall. Håller tummarna att äl-testen slår om till positivt snart!
Trefaldigmästareikärlek: åh positivt att den inte kommit än hoppas de betyder nått !
Jag får mer och mer mensvärk, tempen föll igen till coverline så jag känner väl att mensen nog är på ingång när som..
Nästanheltanonym: tempen sjunker precis innan eller i samband med BIM då dyker oftast mensen upp. I ditt fall kan de vara allt från en felmätning till en implanteringsdipp (om de kan komma.på äl+3) men hade inte oroat mig den borde upp igen imorgon
Hannis: åh va trist ! Back at it, misstänker att jag ser dig där snart dock. (Hoppas såklart inte) men känns högst sannolikt.
Hannis: åh va trist ! Back at it, misstänker att jag ser dig där snart dock. (Hoppas såklart inte) men känns högst sannolikt.
Kändes inte så tufft då jag var förbered. Hoppas så klart inte på att se dig där utan att du får ditt plus nu ♥️
Bim-2, är nog kört 😔
Vad tror ni om detta ägglossningstestet? Tror ni de kommer bli positivt snart? 😭
Foodie: Tack! Blir då himla nojig och det är svårt att inte stirra sig blind på tempen...