• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Ajn)

Varför går dagarna så fruktansvärt långsamt mellan äl - bim? 😂 kan ju inte bara vara jag som vill spola fram tiden.

• Anonym (Smörblomman)

Ettfrö: Exakt så jag känner, ibland känner jag inte av det lika mycket men ibland är det verkligen som mensvärk X100😅 Inte trevligt alls men skönt o höra att man inte är ensam om de!

• Hannis1983

Foodie: Känner samma sak här men jag får nog vänta några dagar för idag gick tempen upp igen, inte så mycket men över strecket lgen. Orkar inte med att kroppen ska krångla när jag bara vill börja om 🤣

• Anonym (Foodie)

Alltså Hannis, samma här? "Whyyy are you doing this to meeee" känner jag mot kroppen

Igår störtdök den och fick väldiga mensvärk, brösten börjar ömma (på sidorna) och nu steg den igen ?? Kan ja ha mätt fel eller nått ???? aja hoppet kvarstår och de e jag glad över 😊

Ajn, förstår dig till 100% vill bara veta direkt istället för att bli lurad av kroppen

• trefaldigmästareikärlek

Hannis när hade du Bim?
    Foodie fortsätt hålla hoppet uppe, det gör du rätt i ❤️

Jag är på bim +1 och ingen mensvärk eller ömma bröst, dock hade jag oro/hjärtklappning igår vilket brukar vara mitt tydligaste pms-symtom, inge en tillstymmelse av färgad flytning eller något sånt. Moler lite i magen till och från, men mest ont i ligamenten. Hoppet är ju det sista som lämnar en så det är bara vänta och se 👀

• Sanlin90

Jag googlade lite på engelska igår det stod att ett väldigt ovanligt symtom på grav kan va hicka för progesteronet påverkar mag och tarmkanalen, jag har haft halsbränna och hicka deluxe sedan i fredags kväll men ökat progesteron kan ju bara va för man haft äl med.
    någon som haft så ökat med halsbränna/hicka mellan äl o mens/grav?

• Anonym (Foodie)

Hannis och trefaldigmästareikärlek: nu håller vi hoppets lykta varm ! 🙏💕

Trefaldigmästareikärlek: brukar du gå över BIM i normala fall ?

Jag har sån värk i nedre magen och känns som mensen ska komma hela tiden 😅

• trefaldigmästareikärlek

Foodie verkligen, har tilltagande pms idag, sur som ett bi men ingenting mer, molvärken är kvar dock. Brukar inte gå över bim, förra månaden fick jag rosa flytningar två dagar innan bim men började blöda på riktigt på bim +2,denna gång är det inte en tillstymmelse av förändrade flytningar.. 
    Så less på kroppen, vill bara att det ska komma en mens eller att jag plussar så man slipper fundera. 

• Hannis1983
    Foodie: vad som än händer verkar vi lida av samma, tempen steg här idag igen. inte så högt som tidigare men långt över strecket 😱

trefaldigmästareikärlek: BIM onsdag så några dagar kvar, tycker det är tidigt för mens redan men vi får väl se 
  • Tiffliffen

Foodie här är min temp kurva! Hade exakt samma som dig, med molvärk, även haft små spottings och blödde lite lite igår. Men idag på BIM har värken avtagit mer och inget mer blod🙏 Inte tempat mig idag dock! 
Svar på tråden BIM December 2022