• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • trefaldigmästareikärlek

En fråga!
    Ni som har "spottings" innan mensen, dvs rosa flytningar exvis, när ifrån börjar ni räkna mensen? Är det från dagen då de rosa flytningarna börjar eller första dagen med blod? 

• Vickan31
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-02 12:39:52 följande:

En fråga!
    Ni som har "spottings" innan mensen, dvs rosa flytningar exvis, när ifrån börjar ni räkna mensen? Är det från dagen då de rosa flytningarna börjar eller första dagen med blod? 

Som jag förstått det enligt barnmorska och annan vårdpersonal jag pratat med säger de att man alltid ska räkna mensens första dag från att det kommer klarrött blod, inte lite rosa eller brunt, så jag kör på det tänket i alla fall Glad
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: enligt NC appen har jag BIM på söndag men enligt min vanliga app(som har stämt mer) så är det nästa vecka på torsdag 🤭 vet inte vad jag ska tro. Har fortfarande inga känningar alls ! Helt sjukt. Eller jo under natten igår hade jag inte i tjejmagen på ena sidan sen samma sida på ryggen  bara. Ser hur länge jag väntar med att testa beror nog på lite hur tempen går

Tiffliffen: alltså jag ser också något 👀 hoppas för din skull !!
    Så galet nervöst haha

• Anonym (lilly)

Hej! 
    Jag är gärna med. 27 år gammal och har en son som är 4 år gammal. Gift! Nu försöker vi på ett syskon, första månaden. BIM 19 dec. Har jag skrivit rätt nu hehe? Glad

• Anonym (Smoff)

Hej!

Är på ÄL+9-10. Idag fick jag lite molvärk. Börjat tempa första gången denna månaden. Nu undrar jag när den tredje temphöjningen brukar komma? Brukar det vara 1-2 dagar innan BIM eller ännu tidigare? 🙃

Skickar med min hackiga kurva🙈

• Ettfrö

Jag tror att jag är på äl +6. Har faktiskt känt mig gravid, men eftersom jag tagit en spruta för att få ägget att släppa inser jag att det kan bero på känningar från den. Imorse kände jag mig väldigt ogravid... som vanlig pms typ. Men har kännt mig lite annorlunda i brösten under dagen sen, så jag är osäker. Har faktiskt ingen aning Skrikandes

• Anonym (Foodie)

Smoff: inte expert men tror den kan komma efter implantationen som normalt sker äl +7-10 😊 ser ju väldigt bra ut än sålänge iaf !

Ettfrö: svårt de där, men rent vetenskapligt bör man inte känna av förrän ägget fäst så kan ju såklart vara ÄL du kände och att känna mer PMS är normalt 😊 tror jag

• Ettfrö

Ja, Foodie, du har rätt. Jag minns inte exakt när jag började känna symtom när jag väntade sonen, men vet att det var extremt tidigt. Plussade flera dagar innan bim.

Svar på tråden BIM December 2022