• Hannis1983

BIM December 2022

Då var jag också här. Mensen kom igår som väntat enligt appen 😀

29/11 önskarsyskon2023

1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Babyshark - 3 försöket efter missfall
    1/12 Sofieodq - 5e försöket 
    2/12 Loulou92 - 2 försöket efter missfall
    3/12 trefaldigmästareikärlek (andra barnet fjärde försöket) 
    5/12 Kretipleti - 2:a barnet, ca 12:e försöket.
    6/12 Hannis1983 - 4e barnet, fjärde försöket. 
    7/12 Andromeda326 (femte försöket, andra barnet)
    8/12 Foodie
    8/12 Nininini (tredje barnet, andra försöket)
  • Hannis1983

Anonym (babyshark): Jag berättar visserligen spelar det ingen roll, vi är särbos så vi ligger varje gång vi ses oavsett 😃

• Hannis1983

Idag sjönk tempen rejält så räknar med mens i helgen. Lite tidigt mot vad den borde komma men så kan det ju vara. Så misstänker att jag lämnar er snart. Så får vi se vilka som man ser i januari tråden. Håller tummarna för er alla♥️

• Hannis1983
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-03 16:04:22 följande:

Negativt test idag på bim, så jag antar att det bara är att sikta på nästa månad 😊
    Har tröstköpt salami och ostar samt lite glögg som vi ska mumsa på ikväll. Tror att största felet vi gör är att vi slutar ligga på äl-dagen, eller dagen efter, kan ju vara så enkelt att ägget släpper senare för varje månad då min cykel verkar förskjutas lite varje gång 😊

Vi får sällskap i nästa tråd då, du får tänka mer ligg åt folket 🤣 

• Hannis1983

Trefaldigmästareikärlek: Ja då blir det lite kämpigt förstår jag ♥️

Foodie: Tråkigt att du också joinar nästa tråd. Vi får hoppas det är vår månad då ♥️

• Hannis1983

Foodie: Känner samma sak här men jag får nog vänta några dagar för idag gick tempen upp igen, inte så mycket men över strecket lgen. Orkar inte med att kroppen ska krångla när jag bara vill börja om 🤣

• Hannis1983
    Foodie: vad som än händer verkar vi lida av samma, tempen steg här idag igen. inte så högt som tidigare men långt över strecket 😱

trefaldigmästareikärlek: BIM onsdag så några dagar kvar, tycker det är tidigt för mens redan men vi får väl se 
  • Hannis1983

Foodie: tror mensen kommer här också, känns som dippen talade för det så tror det bara vara något tillfälligt idag 

• Hannis1983
    Anonym (Foodie) skrev 2022-12-04 17:14:34 följande:

Jag hoppas att vår temp fortsätter va hög imorgon 🥲

Tiffliffen: jag tror jag väntar till BIM, får se om jag får ett ryck och testar imorgon men de beror tempen haha

det hoppas jag med, annars får mensen gärna komma nu😂

• Hannis1983

här kommer mensen nu på morgonen så vi får se vilka jag möter i januari tråden när den skapas. 

lycka till alla andra ♥️

• Hannis1983
    Anonym (Foodie) skrev 2022-12-05 09:25:43 följande:

Hannis: åh va trist ! Back at it, misstänker att jag ser dig där snart dock. (Hoppas såklart inte) men känns högst sannolikt.

Kändes inte så tufft då jag var förbered. Hoppas så klart inte på att se dig där utan att du får ditt plus nu ♥️

Svar på tråden BIM December 2022