• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Nummer3)

Jag plockade ut min hormonspiral för några veckor sedan. Varit mensfri av den. Innan dess var jag utan mens i ca 5 år pga graviditeter och amning. Så minns inte hur jag brukar må innan mens. Vad har ni för tecken på att mensen är på g? 😅

• Sanlin90

Bim-3 äl+11 idag har jag lite ont inuti underlivet? Aldrig varit mer om, trött så jag håller på att avlida känns det som och har typ lotion aktiga flytningar, jag har ALDRIG haft flytningar utom under äl så det är märkligt, mår illa med till och från men har ätit något jag tål sissodär så det är nog därför..
    någon mer med bim i dagarna? Vad känner ni? Har ni några symtom?

• Elina24
    Sanlin90 skrev 2022-12-07 16:35:52 följande:

Bim-3 äl+11 idag har jag lite ont inuti underlivet? Aldrig varit mer om, trött så jag håller på att avlida känns det som och har typ lotion aktiga flytningar, jag har ALDRIG haft flytningar utom under äl så det är märkligt, mår illa med till och från men har ätit något jag tål sissodär så det är nog därför..
    någon mer med bim i dagarna? Vad känner ni? Har ni några symtom?

Jag har bim idag. har mensvärk så det känns ju som att den kommer när som. Reagerade igår på att brösten är lite större, idag sticker det i dom också. 
  • Sanlin90
    Elina24 skrev 2022-12-07 16:40:53 följande:
    Jag har bim idag. har mensvärk så det känns ju som att den kommer när som. Reagerade igår på att brösten är lite större, idag sticker det i dom också. 
    Jag har lite lustig känsla i brösten med, småspännig typ.
    har du tagit test?
  • Ettanvandarnamn123

Har också BIM idag men inga symtom alls? min cykel har varit 25-32 dagar, är på CD 29 nu, håller sig mensen borta kanske jag testar mig på fredag eller lördag! 

• Ettanvandarnamn123
    Ettanvandarnamn123 skrev 2022-12-07 17:31:41 följande:

Har också BIM idag men inga symtom alls? min cykel har varit 25-32 dagar, är på CD 29 nu, håller sig mensen borta kanske jag testar mig på fredag eller lördag! 

Skulle inte vara ett frågetecken i första meningen! 

när kommer ni andra att testa er? Testar ni i förväg eller håller ni i er till BIM eller till och med efter BIM?

• Sanlin90

Ettanvandarnamn123 jag testar långt i förväg alltid kan inte hålla mig! Va neg idag

• Elina24
    Sanlin90 skrev 2022-12-07 17:05:23 följande:
    Jag har lite lustig känsla i brösten med, småspännig typ.
    har du tagit test?
    Jag tog ett negativt test för två dagar sedan. vill vänta nu för att inte bli besviken men det är svårt att hålla sig från att testa.
  • Anonym (Freja)
    Anonym (linn) skrev 2022-12-07 13:34:48 följande:
    Det blir säkert positivt under dagen! Ta ett till om inte allt för lång tid så kan du följa stegringen. Men du kan nog räkna med ägglossning typ imorgon :)
    Alltså tog ett till vid 15:00, då var det ganska svagt Förvånad
    missat stegringen eller för utspätt kiss? Om jag inte blir gravid denna månad blir det digitala test framöver, de är så förvirrande. 
Svar på tråden BIM December 2022