BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Jag plockade ut min hormonspiral för några veckor sedan. Varit mensfri av den. Innan dess var jag utan mens i ca 5 år pga graviditeter och amning. Så minns inte hur jag brukar må innan mens. Vad har ni för tecken på att mensen är på g? 😅
Bim-3 äl+11 idag har jag lite ont inuti underlivet? Aldrig varit mer om, trött så jag håller på att avlida känns det som och har typ lotion aktiga flytningar, jag har ALDRIG haft flytningar utom under äl så det är märkligt, mår illa med till och från men har ätit något jag tål sissodär så det är nog därför..
någon mer med bim i dagarna? Vad känner ni? Har ni några symtom?
Bim-3 äl+11 idag har jag lite ont inuti underlivet? Aldrig varit mer om, trött så jag håller på att avlida känns det som och har typ lotion aktiga flytningar, jag har ALDRIG haft flytningar utom under äl så det är märkligt, mår illa med till och från men har ätit något jag tål sissodär så det är nog därför..
någon mer med bim i dagarna? Vad känner ni? Har ni några symtom?
Har också BIM idag men inga symtom alls? min cykel har varit 25-32 dagar, är på CD 29 nu, håller sig mensen borta kanske jag testar mig på fredag eller lördag!
Har också BIM idag men inga symtom alls? min cykel har varit 25-32 dagar, är på CD 29 nu, håller sig mensen borta kanske jag testar mig på fredag eller lördag!
Skulle inte vara ett frågetecken i första meningen!
när kommer ni andra att testa er? Testar ni i förväg eller håller ni i er till BIM eller till och med efter BIM?
Ettanvandarnamn123 jag testar långt i förväg alltid kan inte hålla mig! Va neg idag