• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Yrup

Äl test! Skulle ni säga det är posetivt? Hmmm bara en vecka efter mensen. Känns lite tidigt 🤔 eller? Har vanligtvis 28 dagar cykel
  • 82lindis
    Yrup skrev 2022-12-08 21:08:05 följande:
    Äl test! Skulle ni säga det är posetivt? Hmmm bara en vecka efter mensen. Känns lite tidigt 🤔 eller? Har vanligtvis 28 dagar cykel
    Jag har 25 till 28 dagars cykel. Jag hade positivt ältest på dag 7 efter mens den här månaden. Så det är helt klart möjligt. 
  • Nästanheltanonym

Det känns som att det är kört för mig den här månaden om man tittar på tempkurvan, eller vad säger ni? 
    Är på ÄL+7 idag.

• Anonym (linn)

Syns såklart väldigt dålig?
    Fick detta inom tiden! 

Det är inte ett ?testa tidigt?, min BIM är den 12/12. 

Vad tror ni?

• Solros22

Negativt testa tidigt tre dagar innan bim..  å hade ett svagt streck på vanligt test i måndags.. så det är kört den här månaden. Kanske lika bra eftersom det blir en mens efter missfallet, men ändå tufft. Hade hoppats på ett plus direkt efter, som jag hört att många fått. Får bli nytt försök i januari.. försök nr 7 med syskon?lycka till ni andra!!!

• Nästanheltanonym

Solros22: Det svaga testat i måndags kan ha varit en rest av missfallet. När jag hade missfall fick jag positivt utslag på graviditetstest i typ 3 veckor efteråt.

• Anonym (Freja)

Jag tror ?Stort grattis :)?

Anonym (linn) skrev 2022-12-09 12:34:46 följande:

Syns såklart väldigt dålig?
    Fick detta inom tiden! 

Det är inte ett ?testa tidigt?, min BIM är den 12/12. 

Vad tror ni?

• Anonym (Smörblomman)

Linn: Jag ser också!🤩

Svar på tråden BIM December 2022