• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Nukanske)

Yrup : detta är högsta tempen på en över en vecka 

• Anonym (Anonym1)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-12-10 17:52:55 följande:
    Håller alla tummar o tår för dig!❤️ När har du BIM? Eller har de redan varit?😊
    Tusen tack!❤  Har bim om ca 5 dagar, är på äl+10 idag, ska hämta upp de tidiga digitala gravtesten på Ica sen, de har känslighet på 10. Hoppas det visar något, vet dock inte om jag ska testa ikväll eller imorgon? orkar typ inte vänta och försöker hålla inne urinet i flera timmar
  • Anonym (Smörblomman)
    Anonym (Anonym1) skrev 2022-12-10 18:33:26 följande:
    Tusen tack!❤  Har bim om ca 5 dagar, är på äl+10 idag, ska hämta upp de tidiga digitala gravtesten på Ica sen, de har känslighet på 10. Hoppas det visar något, vet dock inte om jag ska testa ikväll eller imorgon? orkar typ inte vänta och försöker hålla inne urinet i flera timmar
    Åh men då är de ändå några dagar kvar då är de inte alls konstigt att de är lite svagare:) Tycker du kan testa ikväll, jag ser strecket på bild utan ansträngning! När jag var gravid i juni så gjorde jag tidigt digitalt på ÄL+8 eller 9 och de visade positivt❤️ Sen är de ju jättesvårt o vänta när man bara vill veta😅
  • Anonym (Anonym1)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-12-10 18:48:30 följande:
    Åh men då är de ändå några dagar kvar då är de inte alls konstigt att de är lite svagare:) Tycker du kan testa ikväll, jag ser strecket på bild utan ansträngning! När jag var gravid i juni så gjorde jag tidigt digitalt på ÄL+8 eller 9 och de visade positivt❤️ Sen är de ju jättesvårt o vänta när man bara vill veta😅
    Å va peppande du är, tack! ❤ testar när jag kommer hem så återkommer jag. Köpte ändå 2 test så visar det negativt så sparar jag det andra några dagar ☺️
  • Anonym (Smörblomman)
    Anonym (Anonym1) skrev 2022-12-10 19:16:14 följande:
    Å va peppande du är, tack! ❤ testar när jag kommer hem så återkommer jag. Köpte ändå 2 test så visar det negativt så sparar jag det andra några dagar ☺️
    Jaa gör de spännande!❤️ Och som du säger skulle de vara negativt är de fortfarande tidigt så var att testa igen senare i sånt fall! 

Det som är så bra med dehär trådarna att man kan peppa varandra! De behövs verkligen med alla nerver och väntande🥰
  • Anonym (Anonym1)

kan inte med ord beskriva lyckan just nu! Efter ett års försök, fick diagnosen pcos i våras och många negativa test så fick jag äntligen det här nu ikväll ❤ vi Sitter här fortfarande i chock och bara glor på testet. Hoppas verkligen att detta går hela vägen. ❤
  • Önskarsyskon2023

Känner igen mig i de ni skrev om besattheten där uppe. Känns ?skönt? att det inte bara drabbar mig. Jag är inne på dagarna runt äl och jag är redan stressad. Stressad över att inte ha äl och stressad över att det inte blir något.

Jag är så glad över er alla som plussat och jag önskar alla så stort lycka till. Jag hoppas att det är allas tur här nu ❤️

• Anonym (Smörblomman)

Anonym1: Stort grattis!❤️

• Anonym (Anonym1)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-12-11 08:53:36 följande:

Anonym1: Stort grattis!❤️

Tusen tack! Och tack för all positivitet och pepp ❤ det har fortfarande inte sjunkit in för mig än, trodde jag aldrig skulle få se ett positivt test 
Svar på tråden BIM December 2022