BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Jag vill även tillägga att jag de senaste två dagarna har haft 38° i feber men har inte haft några andra förkylningsymtom, trodde först jag var sjuk men kanske bara har feber för att jag ev är gravid? Har varit lite yr och orkeslös och mådde illa igår och var dålig i magen lite i förrgår
Hej,
följt denna grupp lite försiktigt.
Har precis typ börjat tempa för veta när äl varit.
Men verkar inte hänga med ändå känns det som🙈
Någon som kan hjälpa mig tyda min kurva ?
Vet inte vad min temp gör. Har mätt samma tidpunkt varje dygn.
När skulle jag haft äl?
Tacksam för er hjälp 😍
Anonym1: Det kan absolut vara gravsymtom att känna sig sjuk:) Med dottern var mina första symtom att jag kände mig sjuk med illamående/feber och kissade ofta osv. Vi försökte inte bli gravida då så trodde att jag va magsjuk och lyckats få urinvägsinfektion på samma gång😅
Jag har 6 eller 8 dagar till bim, mina cykler är mellan 25 och 28lång.
Senaste 2 dagarna har jag haft otroligt rikliga vattniga flytningar. Känns nästan som man kissar på sig bitvis 😅 har trott flera gånger att nu kommer mensen iom att jag har molvärk i vågor hela dagarna. Mest kvällstid. Men så är det ju inte såklart. Imorse var jag lite darrig, kom en oväntad våg av illamående över mig, blev helt varm i kroppen, fick springa på toa och halva frukosten kom upp.. 😅 Törs ändå inte tro att jag är gravid, det kommer jag tro när jag ser det till veckan som kommer.
Nån som känner igen sig??
Hej
vad tror ni om detta?
Går inte att citera men skriver ändå. Smörblomman:okej ja det låter ju lovande att fler har känt likadant, jag testar imorgon bitti och återkommer, hoppas bara inte att det där strecket var ett spökstreck
Hej
vad tror ni om detta?
Anonym1: Håller tummarna för dig!
Banuni: Jag ser Något, hoppas!:)
Hej
vad tror ni om detta?
Lång väntan mellan ÄL och BIM, hade glömt det. lite mer än 7 år sist man gjorde detta. Glömt hur besatt jag blir?