BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Nästanheltanonym: kunde inte citera dig.
nej, mitt gravtest var helt negativt redan en vecka efter missfallet. Å jag har tagit flera efter det så jag vet att det inte var rester.
tyvärr.
Har tyvärr åkt på någon sjukdom med lös avföring och feber? Är på ÄL+2. Tror ni att detta sabbar chanserna helt? Någon som har erfarenhet av detta?😩
till nästan anonym: varför skulle det vara kört? Din graf visar ju att du har haft äl?
Vad tror ni? Positivt ägglossningstest 29/11.
Det översta testet är ägglossningstest och nedre är tidigt graviditetstest taget idag på eftermiddagen och hållt mig i ca 4 timmar. kvaliten på bilden blir så dålig här på fl, men hoppas ni ser något
Vad tror ni? Positivt ägglossningstest 29/11.
Det översta testet är ägglossningstest och nedre är tidigt graviditetstest taget idag på eftermiddagen och hållt mig i ca 4 timmar. kvaliten på bilden blir så dålig här på fl, men hoppas ni ser något
Jag tog ett digitalt test nu på eftermiddagen, och mitt svaga test imorse visade sig stämma! Jag är gravid!!
Jag tog ett digitalt test nu på eftermiddagen, och mitt svaga test imorse visade sig stämma! Jag är gravid!!
Grattis ni som plussat!
jag trodde jag hade äl 25-26/11 men beräknad va 30/11-1/12 och jag börjar tro att jag hade äl senare än det jag trodde även att det va då jag hade flytningar, inget positivt test, inga menskänningar, lite ont i ena bröstet och en annorlunda molvärk men inte mensvärk. Trött så det heter duga.
Grattis till er som har plusat!!!
Ägg: För att jag har så låga temperaturer nu. Känns som att min temp borde vara högre nu om jag har blivit gravid.