• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Solros22

Nästanheltanonym: kunde inte citera dig. 

nej, mitt gravtest var helt negativt redan en vecka efter missfallet. Å jag har tagit flera efter det så jag vet att det inte var rester. 

tyvärr. 

• JSAG

Har tyvärr åkt på någon sjukdom med lös avföring och feber? Är på ÄL+2. Tror ni att detta sabbar chanserna helt? Någon som har erfarenhet av detta?😩

• Anonym (Ägg)

till nästan anonym: varför skulle det vara kört? Din graf visar ju att du har haft äl?

• Anonym (Anonym1)

Vad tror ni? Positivt ägglossningstest 29/11.

Det översta testet är ägglossningstest och nedre är tidigt graviditetstest taget idag på eftermiddagen och hållt mig i ca 4 timmar. kvaliten på bilden blir så dålig här på fl, men hoppas ni ser något 

• Anonym (Smörblomman)
    Anonym (Anonym1) skrev 2022-12-09 15:34:06 följande:

Vad tror ni? Positivt ägglossningstest 29/11.

Det översta testet är ägglossningstest och nedre är tidigt graviditetstest taget idag på eftermiddagen och hållt mig i ca 4 timmar. kvaliten på bilden blir så dålig här på fl, men hoppas ni ser något 

Tycker de ser positivt ut:)
  • Anonym (Anonym1)
    Anonym (Smörblomman) skrev 2022-12-09 15:35:54 följande:
    Tycker de ser positivt ut:)
    Hoppas verkligen det! Vi har försökt ett år nu jag och min sambo. Har precis beställt clearblue ultratidigt som kommer under helgen som jag tänkte prova med. Har bara ett tidigt test kvar som jag tänkte testa med imorgon med morgonurin istället
  • Anonym (linn)

Jag tog ett digitalt test nu på eftermiddagen, och mitt svaga test imorse visade sig stämma! Jag är gravid!! Hjärta

• Anonym (Anonym1)
    Anonym (linn) skrev 2022-12-09 15:53:35 följande:

Jag tog ett digitalt test nu på eftermiddagen, och mitt svaga test imorse visade sig stämma! Jag är gravid!! Hjärta

Grattis! ❤️❤️
  • Sanlin90

Grattis ni som plussat!
    jag trodde jag hade äl 25-26/11 men beräknad va 30/11-1/12 och jag börjar tro att jag hade äl senare än det jag trodde även att det va då jag hade flytningar, inget positivt test, inga menskänningar, lite ont i ena bröstet och en annorlunda molvärk men inte mensvärk. Trött så det heter duga. 

• Nästanheltanonym

Grattis till er som har plusat!!!

Ägg: För att jag har så låga temperaturer nu. Känns som att min temp borde vara högre nu om jag har blivit gravid. 

Svar på tråden BIM December 2022