BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Hej alla, igen!
Uppdatering, på bim +10 passade det för mensen att du yla upp så skönt att kroppen funkar. Har nog aldrig varit så lättad över tand röd. Nu blir det nya tag i januari tråden, önskar alla stort lycka till på bim dagen 😍😍
Är på BIM -1 idag och kurvan ser ut så här. Känns som att det är kört. Har mått illa ett par dagar, haft molande värk och ömma bröst, men nu på eftermiddagen känns det lite mer som mensvärk. Tog ett vanligt graviditetstest i morse och det var definitivt negativt.
Jag testade också imorse. Har bim på lördag. Negativt såklart. Brösten är rejält ömma och lite knöliga. Värker som mjölkstockning ungefär, så ömma bröst brukar jag inte ha.
Illamående som kommer och går och halsbränna. Mindre aptit. Brukar normalt inte gå runt och rapa, men det gör jag nu även om jag inte ätit och druckit. Svullen om magen med. För härda ut till på fredag o testa då...
Gjorde ett nytt ÄL-test idag och nu verkar det ändå vara ett helt okej kontrollstreck, så vet inte om det var fel på de två första.
Ja det ser ju ut mer normalt ut! Helt klart. jag tog ett precis och fick de här. Äntligen något positivt då jag varit osäker på om jag ens haft äl innan då min mens varit så konstig och då jag haft hormonell obalans osv. Såhär såg de ut precis nu.🙏🏽
BM idag enligt appen men enligt den hade jag ägglossning tidigare än vad jag hade så BM kanske är om några dagar till egentligen.
Tog ett test imorse som var negativt. :(
Jag har gått runt och inbillat mig en massa symtom så jag känner mig lite besviken nu?
Ja det ser ju ut mer normalt ut! Helt klart. jag tog ett precis och fick de här. Äntligen något positivt då jag varit osäker på om jag ens haft äl innan då min mens varit så konstig och då jag haft hormonell obalans osv. Såhär såg de ut precis nu.🙏🏽
Härligt!! Då är det bara köra på och hålla tummarna!!
Härligt!! Då är det bara köra på och hålla tummarna!!
BM idag enligt appen men enligt den hade jag ägglossning tidigare än vad jag hade så BM kanske är om några dagar till egentligen.
Tog ett test imorse som var negativt. :(
Jag har gått runt och inbillat mig en massa symtom så jag känner mig lite besviken nu?
Min temp sjönk idag och mensen verkar vara på ingång. men har BIM den 29/12 igen. Så skriver in mig på listan för december igen.
Jag borde ha ÄL någonstans mellan torsdag -söndag, så jag håller tummarna för torsdag 😅