BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Va tusan, bilderna kommer inte med...provar igen!
Ägg: Ja, det stämmer. Det varierar ju lite från person till person när dispenser kommer.
Är på BIM+1 idag och fortfarande ingen mens eller spotting (brukar ha 1-3 dagar före mens). Mår fortfarande väldigt illa och har lite molande värk. Tog inget graviditetstest idag, för tempen var så låg idag och jag blev så ledsen av att ha tre negativa graviditetstest efter varandra de senaste dagarna. Visst kan jag väl inte vara gravid när tempkurvan ser ut så här:
Ja, det är taget inom tidsraman. Jag tog den där bilden efter kanske 2min.
Nu är det ju inte säkert att dina test är spökisar, men jag fick det ganska så ofta och blivit väldigt besviken så för min mentala hälsas skull så bytte jag märke.
Nu har jag provat köpa tester från Graviditetskollen, så jag hoppas dom kommer funka bättre för mig :)
Håller tummarna för att dina test är plus
Ja, det är taget inom tidsraman. Jag tog den där bilden efter kanske 2min.
Nu är det ju inte säkert att dina test är spökisar, men jag fick det ganska så ofta och blivit väldigt besviken så för min mentala hälsas skull så bytte jag märke.
Nu har jag provat köpa tester från Graviditetskollen, så jag hoppas dom kommer funka bättre för mig :)
Håller tummarna för att dina test är plus
Nästanheltanonym jag tycker inte det eg ser ut som du hadde äl förrän cd21 så tekniskt sett kan du vara på äl+9 och ha en inplantationsdipp.
Jag har molvärk idag. 6 dagar innan mens.
Vågar man hoppas att det är pga gravid