• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Freja)
    Kazi2 skrev 2022-12-16 06:42:37 följande:
    Jag är nyss fyllda 33, fick mitt första året jag fyllde 30.
    min syster är 8år äldre och har en dotter på 2år, så visst går det, men man får nästan räkna med att det tar tid.
    Ja :) man får väl det. Jag missade att jag blev äldre men min nästan vuxna dotter som springer omkring här hemma borde väl ha varit en ledtråd. tålmodighet är inte en dygd jag besitter? 
  • Kazi2
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-16 08:01:54 följande:
    Ja :) man får väl det. Jag missade att jag blev äldre men min nästan vuxna dotter som springer omkring här hemma borde väl ha varit en ledtråd. tålmodighet är inte en dygd jag besitter? 
    Nej, när det gäller detta känns det som att man är i en kort depression varje månad när mensen är?

men som jag skrev lite längre upp så hoppas jag på pluss nu. Halsbränna i två dygn, kissar oftare, tröttare än vanligt, molande värk och bim är om en vecka 🙌🏻
  • Lillfia989

ÄL+10 och jag har fått ett spökstreck Rynkar på näsan
    med molar och hugger så jag antar mensen kommer om några dagar. jag vill så gärna tro de är positivt men det syns knappt 

• Lillfia989
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-15 22:37:27 följande:

Drömmer

Hur gamla är ni andra härinne? Jag är 34, och har tre barn födda 05, 09 och 16. Sex år sedan sist alltså, var 28 år sist jag födde barn. Och jag har aldrig tänkt att 34 skulle vara någon ålder utan ganska normal ålder att få barn i men sen börjar man googla liksom och inser att äggen tydligen börjar ruttna ^^ 
    Fått lite åldersstress pågrund av detta, men 34 ä väl en ganska vanlig ålder att få barn i? 

Jag är nyss fyllda 30 och sambon 33. jag har en son på 8 år i en annan relation, han har inga barn sen tidigare Glad

• Anonym (lilly)

Jag är 27! Mannen är 35 och vi har en son på 4 år sedan tidigare. 😊

• Anonym (Jennifer)

Hej ! Tillbaka i tråden nu när det närmar sig bim.. eller ja ÄL plus 7 är jag på idag. Är så duktig och tar vitaminer och dricker inget koffein alls! Men så igår blev jag bjuden på en kopp nypon-te från friges tror jag, 75 procent nypon stod det, men också att den framställs av hibiskusextrakt.. googlade efteråt bara för å va lugn men då visade det sig att nypon-te är värsta abortmedlet?? Förhindrar befruktade ägg att fästa och orsakar sointanaborter! Vad fan! Är så olycklig nu. Det är så svårt att va på den här resan i hemlighet för folk, jag vill bara inte ha kaffe och då ger folk gärna te men jag vill ju inte ha svart te och då åker ört teer fram, för ingen vet ju att det är farligt för foster och varför skulle jag bry mig? jag är ju inte gravid enligt alla! 

nu vill jag gärna höra att någon annan druckit nypon-te under tidig graviditet och att allt gått bra. eller något annat lugnande..

• Anonym (Jag)
    Sanlin90 skrev 2022-12-16 09:53:46 följande:

Men vad är det här?! Mensen lyser med sin frånvaro!

Ta ett test :)
Svar på tråden BIM December 2022