• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Freja)

Äl +10, negativt på rfsus vanliga. Vet inte varför jag testar varje dag haha så dumt. Imorgon tänkte jag köra mitt sista digitala ultratidigt sen vänta jag in mens/utebliven mens. 

• Rosen3
    Tjoppa12 skrev 2022-12-17 22:15:19 följande:

Hej!

Jag har bim 30 december. Fick sjukt starkt positivt på ägglossningstest igår och det är fortfarande positivt men inte riktigt lika starkt som igår. Så förhoppningsvis så har det släppt ett ägg, men jag har aldrig känt det äggviteliknande sekretet som flera andra tydligen får?

Någon mer som är utan dessa ? 

Jag brukar aldrig få sekret vad jag känner av eller ser i alla fall, men har blivit gravid två gånger. Så verkar vara väldigt olika för alla :)
  • Anonym (Jennifer)

Jag tror kanske jag har plussat.. vad tror ni?? är på ÄL + 9 idag och fick detta nu imorse 
  • Anonym (lilly)
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-18 10:38:33 följande:

Jag tror kanske jag har plussat.. vad tror ni?? är på ÄL + 9 idag och fick detta nu imorse 
    Ja, jag skulle säga att det är ett plus! grattis! :) 
  • Önskarsyskon2023
    JSAG skrev 2022-12-17 12:24:54 följande:

ÄNTLIGEN❤️

Började testa igår på ÄL+9 (översta babyplan) och tyckte mig se ett svagt streck men tänkte att de va ett spökstreck som alla andra gånger. Imorse ÄL+10 tog jag ett till babyplan där jag verkligen kunde se ett streck som till och med hade rosa inslag, så pass att jag vågade plocka fram ett digitalt? 5 långa minutrar innan detta fina resultatet dök upp! 

Trodde aldrig att jag skulle få se detta resultatet då jag nyligen blivit diagnostiserad med PCOS och har behövt hjälp med ägglossnings-stimulerande tabletter! 
    Stort stort grattis! 🥰
  • Lillfia989
    Stort Grattis till alla er som plussat Glad Så roligt att se så många plussat i tråden. 
    Jag fick ett spökstreck på mitt och mensen kom med full kraft igår. ÄL+11 
    Jag är lite osäker på om min cykel är ?rätt? 
    Den är 32 dagar lång (inget konstigt med det) 
    Men Ägglossningen sker på Dag 22 och Mensen kommer på ÄL+11 varje månad. Jag försöker läsa på om kort lutealfas men räknas 11 dagar som att den är kort eller är den inom normal ? 
    Jag har förut för 1 år sedan haft en cykel på 28 dagar med ägglossing på dag 14 men nu är ägglossningen förskjuten 1 vecka och sedan kommer mensen på dag 11 istället för förut på dag 14 😅

jag funderar om det påverkar mina chanser att bli gravid Gråter
  • Önskarsyskon2023
    Tjoppa12 skrev 2022-12-17 22:15:19 följande:

Hej!

Jag har bim 30 december. Fick sjukt starkt positivt på ägglossningstest igår och det är fortfarande positivt men inte riktigt lika starkt som igår. Så förhoppningsvis så har det släppt ett ägg, men jag har aldrig känt det äggviteliknande sekretet som flera andra tydligen får?

Någon mer som är utan dessa ? 

Jag får inte heller de. kan känna att jag har ?lösare? flytningar men får inget sådär segt som folk skriver om.
  • Önskarsyskon2023
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-18 10:38:33 följande:

Det tror jag att du har! Stort grattis! 🥰
  • Lillfia989
    Lillfia989 skrev 2022-12-18 12:38:20 följande:
    Stort Grattis till alla er som plussat Glad Så roligt att se så många plussat i tråden. 
    Jag fick ett spökstreck på mitt och mensen kom med full kraft igår. ÄL+11 
    Jag är lite osäker på om min cykel är ?rätt? 
    Den är 32 dagar lång (inget konstigt med det) 
    Men Ägglossningen sker på Dag 22 och Mensen kommer på ÄL+11 varje månad. Jag försöker läsa på om kort lutealfas men räknas 11 dagar som att den är kort eller är den inom normal ? 
    Jag har förut för 1 år sedan haft en cykel på 28 dagar med ägglossing på dag 14 men nu är ägglossningen förskjuten 1 vecka och sedan kommer mensen på dag 11 istället för förut på dag 14 😅

jag funderar om det påverkar mina chanser att bli gravid Gråter
    Jag menar alltså att mensen kommer 11 dagar efter ÄL, inte på cykeldag 11
  • Sanlin90

Nu börjar jag bli jätte frustrerad :( bim+5 idag och tempen va hög imorse fortfarande, har inte tempat ordentligt så vet inte när äl va utan bara lite sporadiskt och den har varit högre i 2 v nu men inga tecken på
    mens inget positivt test?..

Svar på tråden BIM December 2022