BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Sanlin90 är det möjligt trots att jag fick positivt ägglossningstest cd17?
Nästanheltanonym ett positivt äl test betyder inte alltid ägglossning så det är ju inte omöjligt
tyvker mig se något mycket svagt. Håller tummarna för att det är ngt!
Har köpt CB digitala tidiga tester. Skulle vilja ta ett på fredag då jag och pojkvännen har en date och det vore så underbart att komma med beskedet att han ska få bli pappa. Det är ÄL +8 på fredag så kanske låg risk för positivt även om jag skulle bara gravid va? Har historiskt sett inte testat plus tidigare än BIM men har inte haft koll på ÄL då heller.
Har köpt CB digitala tidiga tester. Skulle vilja ta ett på fredag då jag och pojkvännen har en date och det vore så underbart att komma med beskedet att han ska få bli pappa. Det är ÄL +8 på fredag så kanske låg risk för positivt även om jag skulle bara gravid va? Har historiskt sett inte testat plus tidigare än BIM men har inte haft koll på ÄL då heller.
Åh vad spännande, håller tummarna för dig. Är inte alls omöjligt. Jag plussade ganska tydligt här på morgonen på ÄL +8.
anonym Freja jag plussade på äl 7 på morgonen så det går :) jag hoppas att du plussar o får överraska sambon
:)
anonym Freja jag plussade på äl 7 på morgonen så det går :) jag hoppas att du plussar o får överraska sambon
:)
Jag har fortfarande ingen mens men pms deluxe! Och ådriga bröst men inte jätteömma men har tom ådra på vårtgården det har jag inte haft sedan jag ammade.
testade neg senast igår och har nu bara två digitala test hemma men ganska säkert att mensen kommer inom några dagar? hade bim lördag-tisdag eg
Anonym Freja
det är ju inte konstigt alls att inte få plus på äl 7, men ett testa tidigt test kanske ger utslag :)
jag ska testa på måndag, då är det äl 9 :)