• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Sanlin90

Nästanheltanonym ett positivt äl test betyder inte alltid ägglossning så det är ju inte omöjligt

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Mililo) skrev 2022-12-14 14:10:06 följande:
    Så tråkigt med spökstreck 🥺❤️ 

Lite slösaktigt jag vet. Men provade att doppa ett test i vatten och ett i kiss nu för o se om de blir streck även på vattnet pga spök. Såhär blev resultatet: 

tyvker mig se något mycket svagt. Håller tummarna för att det är ngt! 

• Anonym (Freja)

Har köpt CB digitala tidiga tester. Skulle vilja ta ett på fredag då jag och pojkvännen har en date och det vore så underbart att komma med beskedet att han ska få bli pappa. Det är ÄL +8 på fredag så kanske låg risk för positivt även om jag skulle bara gravid va? Har historiskt sett inte testat plus tidigare än BIM men har inte haft koll på ÄL då heller. 

• Anonym (Amaryllis)
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-14 19:31:30 följande:

Har köpt CB digitala tidiga tester. Skulle vilja ta ett på fredag då jag och pojkvännen har en date och det vore så underbart att komma med beskedet att han ska få bli pappa. Det är ÄL +8 på fredag så kanske låg risk för positivt även om jag skulle bara gravid va? Har historiskt sett inte testat plus tidigare än BIM men har inte haft koll på ÄL då heller. 

Åh vad spännande, håller tummarna för dig. Är inte alls omöjligt. Jag plussade ganska tydligt här på morgonen på ÄL +8.

• Anonym (Jag)

anonym Freja jag plussade på äl 7 på morgonen så det går :) jag hoppas att du plussar o får överraska sambon 
    :) 

• Anonym (Freja)
    Anonym (Jag) skrev 2022-12-15 09:13:47 följande:

anonym Freja jag plussade på äl 7 på morgonen så det går :) jag hoppas att du plussar o får överraska sambon 
    :) 

Testade idag på ÄL+7, kunde inte hålla mig haha. Det var negativt, var med en sån rfsu stripe med känslighet 25. så kanske testar imorgon med med cb testa tidigt. Men med de andra barnen har jag inte fått plus före BIM så får nog vänt fint och tålmodigt på eventuellt plus 
  • Sanlin90

Jag har fortfarande ingen mens men pms deluxe! Och ådriga bröst men inte jätteömma men har tom ådra på vårtgården det har jag inte haft sedan jag ammade.
    testade neg senast igår och har nu bara två digitala test hemma men ganska säkert att mensen kommer inom några dagar? hade bim lördag-tisdag eg

• Anonym (Jag)

Anonym Freja 
    det är ju inte konstigt alls att inte få plus på äl 7, men ett testa tidigt test kanske ger utslag :) 
    jag ska testa på måndag, då är det äl 9 :)

• Anonym (Mililo)

Känns som de är för dålig ökning? Även om de är tidigt så borde de väl öka mera? (Vet att hcg dubblas efter 48 timmar men ändå)
Svar på tråden BIM December 2022