BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Bim va i tisdags, fortfarande ingen mens och inget positivt, lätt molvärk lch får skumma smärtor i brösten som kommer och går. Humöret är inte att leka med.
Hej! Jag vågar knappt tro det men imorse tog jag graviditetstest och det står GRAVID! Äl+11 och bim 18-19/12
Hoppas att detta går vägen 💛
Hur gamla är ni andra härinne? Jag är 34, och har tre barn födda 05, 09 och 16. Sex år sedan sist alltså, var 28 år sist jag födde barn. Och jag har aldrig tänkt att 34 skulle vara någon ålder utan ganska normal ålder att få barn i men sen börjar man googla liksom och inser att äggen tydligen börjar ruttna ^^
Fått lite åldersstress pågrund av detta, men 34 ä väl en ganska vanlig ålder att få barn i?
Hur gamla är ni andra härinne? Jag är 34, och har tre barn födda 05, 09 och 16. Sex år sedan sist alltså, var 28 år sist jag födde barn. Och jag har aldrig tänkt att 34 skulle vara någon ålder utan ganska normal ålder att få barn i men sen börjar man googla liksom och inser att äggen tydligen börjar ruttna ^^
Fått lite åldersstress pågrund av detta, men 34 ä väl en ganska vanlig ålder att få barn i?
Anonym -
jag tog ett vanligt på sticka dagen innan som var negstivt. morgonen efter tog jag ett testa tidigt som var positivt, så då tog jag även ett digitalt 💛
jag har mått illa hela veckan och varit extremt trött, alltså så trött att jag lagt mig för natten innan kl 20 😅
Mensen dök tyvärr upp igår med fruktansvärd mensvärk, så nu lämnar jag tråden. Grattis till er som har plusat och lycka till för er andra!