• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Sanlin90

Bim va i tisdags, fortfarande ingen mens och inget positivt, lätt molvärk lch får skumma smärtor i brösten som kommer och går. Humöret är inte att leka med.

• Anonym (Freja)
    krispiggurka skrev 2022-12-15 19:39:47 följande:

Hej! Jag vågar knappt tro det men imorse tog jag graviditetstest och det står GRAVID! Äl+11 och bim 18-19/12
    Hoppas att detta går vägen 💛

Grattis! Var det första testet du tog? Upplevde du några symptom innan?
  • Anonym (Freja)

Drömmer

Hur gamla är ni andra härinne? Jag är 34, och har tre barn födda 05, 09 och 16. Sex år sedan sist alltså, var 28 år sist jag födde barn. Och jag har aldrig tänkt att 34 skulle vara någon ålder utan ganska normal ålder att få barn i men sen börjar man googla liksom och inser att äggen tydligen börjar ruttna ^^ 
    Fått lite åldersstress pågrund av detta, men 34 ä väl en ganska vanlig ålder att få barn i? 

• 82lindis
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-15 22:37:27 följande:

Drömmer

Hur gamla är ni andra härinne? Jag är 34, och har tre barn födda 05, 09 och 16. Sex år sedan sist alltså, var 28 år sist jag födde barn. Och jag har aldrig tänkt att 34 skulle vara någon ålder utan ganska normal ålder att få barn i men sen börjar man googla liksom och inser att äggen tydligen börjar ruttna ^^ 
    Fått lite åldersstress pågrund av detta, men 34 ä väl en ganska vanlig ålder att få barn i? 

Min äldsta blir 18 i maj, mellersta 16 och yngsta blir 13 i mars. Fick sånt enormt sug efter en sladdis när jag fyllde 40. Min sambo har 2 barn sedan tidigare med. Så vi tänkte försöka baka en lite gemensam sladdis 🥰
  • Anonym (Freja)
    82lindis skrev 2022-12-15 23:04:13 följande:
    Min äldsta blir 18 i maj, mellersta 16 och yngsta blir 13 i mars. Fick sånt enormt sug efter en sladdis när jag fyllde 40. Min sambo har 2 barn sedan tidigare med. Så vi tänkte försöka baka en lite gemensam sladdis 🥰
    Då är våra äldsta lika gamla (min dotter fyller 18 i april) ❤️ sjukt att snart ha ett vuxet barn här hemma. 

Min kille har inga barn, han är 38 och vill väldigt gärna ha så jag kände att, ja jag är nog villig att göra allt igen. Och nu längtar jag galet efter det. Och är lika besatt som kaj varit de två andra gångerna jag planerat barn (ettan var en hoppsan). 

Håller tummarna för plus för oss. hur länge har ni försökt? 
  • krispiggurka

Anonym -
    jag tog ett vanligt på sticka dagen innan som var negstivt. morgonen efter tog jag ett testa tidigt som var positivt, så då tog jag även ett digitalt 💛
    jag har mått illa hela veckan och varit extremt trött, alltså så trött att jag lagt mig för natten innan kl 20 😅

• Swave

Drömmer

Jag blir 35 om några veckor, har två barn sen innan :)
  • Kazi2

Drömmer

Jag är nyss fyllda 33, fick mitt första året jag fyllde 30.
    min syster är 8år äldre och har en dotter på 2år, så visst går det, men man får nästan räkna med att det tar tid.
  • Nästanheltanonym

Mensen dök tyvärr upp igår med fruktansvärd mensvärk, så nu lämnar jag tråden. Grattis till er som har plusat och lycka till för er andra!

Svar på tråden BIM December 2022