• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Önskarsyskon2023

hej på er! Jag känner mig lite trög men vad menas med att jag ska testa pdg? Försökt googla men förstår inte helt. Vad jag förstått så betyder det något om ifall äl skett eller ej? Någon som vet mer? 😅
  • Kazi2
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-12-18 15:44:00 följande:

hej på er! Jag känner mig lite trög men vad menas med att jag ska testa pdg? Försökt googla men förstår inte helt. Vad jag förstått så betyder det något om ifall äl skett eller ej? Någon som vet mer? 😅

Jag googlade jag med. Fick fram detta 👇🏻

• Önskarsyskon2023

Ja jag hittade den också. Tack! :)
    Det är alltså då ett test man tar? Eller ett tidigt gravtes? det är de jag inte fattar. För googlar jag på sånt test hittar jag inget. Jag tänkte inte gå o köpa det isf jag var bara nyfiken på vad det var för ngt då jag aldrig hört talas om sådana twst om de nu finns. 

• Kazi2
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-12-18 18:15:28 följande:

Ja jag hittade den också. Tack! :)
    Det är alltså då ett test man tar? Eller ett tidigt gravtes? det är de jag inte fattar. För googlar jag på sånt test hittar jag inget. Jag tänkte inte gå o köpa det isf jag var bara nyfiken på vad det var för ngt då jag aldrig hört talas om sådana twst om de nu finns. 

Som jag läst mig till så är det ett saliv eller blodtest. Men inget som man verkar kunna ta hemma?de som finns är apdyra! 

det är för att bekräfta att du har haft ägglossning. så det är ett test mellan ÄL och Grav-test. 

man brukar väl mest kolla det när man kommer in i klimakteriet för att vara säker på att man är där?
    och mest på djur för att se om de är dräktiga.

• Önskarsyskon2023

Där ser man! Jag kom in på någon sida nu där det stog att man ibland kan göra det när man gör ivf. så antar att appen bara är förinställd på alla scenarion, vilket är bra. ☺️ tack snälla för hjälp! :)

• Anonym (Freja)

ÄL + 11
    inget ordentligt positivt Äl test men räknat från när det blev starkt. 

synptom: torr i underlivet, en helvetes pms och hård i magen (det är var som känts ovanligt) 

jag är i totalt chock. 

• Anonym (Jennifer)

Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??

Jättetidigt såklart, ska ha min mens på fredag först så bim - 4 idag då

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-19 07:47:55 följande:

ÄL + 11

synptom: torr i underlivet, en helvetes pms och hård i magen (det är var som känts ovanligt) 

jag är i totalt chock. 

stort stort grattis! 🥰

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-19 08:18:20 följande:

Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??

håller med dig! Stort Grattis! 🥰🥰

• Kazi2
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-19 07:47:55 följande:

ÄL + 11

jag är i totalt chock. 

Grattis!! 

Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-19 08:18:20 följande:

hoppas hoppas!! 😁

jag har tagit två tidiga test men båda visade negativt 😢
    ska ha BIM på torsdag. 

väntar på att den ska komma. Men haft så många symtom denna gången. Molande värk i livmodern i flera dagar, halsbränna, pms och hög temp hela tiden. 

Svar på tråden BIM December 2022