BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Jag googlade jag med. Fick fram detta 👇🏻
Ja jag hittade den också. Tack! :)
Det är alltså då ett test man tar? Eller ett tidigt gravtes? det är de jag inte fattar. För googlar jag på sånt test hittar jag inget. Jag tänkte inte gå o köpa det isf jag var bara nyfiken på vad det var för ngt då jag aldrig hört talas om sådana twst om de nu finns.
Ja jag hittade den också. Tack! :)
Det är alltså då ett test man tar? Eller ett tidigt gravtes? det är de jag inte fattar. För googlar jag på sånt test hittar jag inget. Jag tänkte inte gå o köpa det isf jag var bara nyfiken på vad det var för ngt då jag aldrig hört talas om sådana twst om de nu finns.
Som jag läst mig till så är det ett saliv eller blodtest. Men inget som man verkar kunna ta hemma?de som finns är apdyra!
det är för att bekräfta att du har haft ägglossning. så det är ett test mellan ÄL och Grav-test.
man brukar väl mest kolla det när man kommer in i klimakteriet för att vara säker på att man är där?
och mest på djur för att se om de är dräktiga.
Där ser man! Jag kom in på någon sida nu där det stog att man ibland kan göra det när man gör ivf. så antar att appen bara är förinställd på alla scenarion, vilket är bra. ☺️ tack snälla för hjälp! :)
ÄL + 11
inget ordentligt positivt Äl test men räknat från när det blev starkt.
synptom: torr i underlivet, en helvetes pms och hård i magen (det är var som känts ovanligt)
jag är i totalt chock.
Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??
Jättetidigt såklart, ska ha min mens på fredag först så bim - 4 idag då
ÄL + 11
synptom: torr i underlivet, en helvetes pms och hård i magen (det är var som känts ovanligt)
jag är i totalt chock.
stort stort grattis! 🥰
Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??
håller med dig! Stort Grattis! 🥰🥰
ÄL + 11
jag är i totalt chock.
Grattis!!
hoppas hoppas!! 😁
jag har tagit två tidiga test men båda visade negativt 😢
ska ha BIM på torsdag.
väntar på att den ska komma. Men haft så många symtom denna gången. Molande värk i livmodern i flera dagar, halsbränna, pms och hög temp hela tiden.