BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
åh, spännande! Ja vi får se vad som händer nu i slutet på denna månad.
Det enda jag har märkt av är knappt några älsekret, massor av finnar och bortblåsta gravsymptom som jag annars brukar ha varje månad hehe.
Jag ser att du har BIM dagen innan mig! Har du testat något? Kör du med rosenrot nu med?
Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??
Jättetidigt såklart, ska ha min mens på fredag först så bim - 4 idag då
BIM 25/12, jag tog ett testa tidigt idag men det var negativt.
Kanske var för tidigt att testa.
Tycker jag har så mycket symtom, men kanske är det bara hjärnspöken. Har aldrig varit gravid förut.
Bim+6 hade en vagt färgad flytning imorse och haft lite kramper idag men ingen mens eller så
Dahlia90 - vad har du för symtom? Jag vet inte när min äl va, men den har varit iaf, har fortfarande molande värk, sticker lite i brösten men kan va inbillning också, blir galen av att jag inte vet exakt när äl va 🤪
Sanlin90 - spännande med rosa flytning, hoppas det va en nidis! 😍
Dahlia90 - vad har du för symtom? Jag vet inte när min äl va, men den har varit iaf, har fortfarande molande värk, sticker lite i brösten men kan va inbillning också, blir galen av att jag inte vet exakt när äl va 🤪
Sanlin90 - spännande med rosa flytning, hoppas det va en nidis! 😍
Drömmenomettplus det var inte ens rosa bara vagt orangeaktigt en liten dutt men hoppas innerligt på nidblödning, va ju i samband med mycket molvärk med! Vet inte när jag kan testa igen!
ÄL + 9, ÄL + 10 och dagens ÄL + 10 underst.
vill inte ropa hej men det ser bra ut.. 🥺