• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Caleido
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-17 10:57:04 följande:
    Jag testade rosenrot våren 2020! Hade försökt bli gravid i fyra månader och började bli minst sagt otålig så jag köpte rosenrot och ägglossningstest för att veta när jag skulle sluta med rosenroten. blev gravid den månaden! om det var rosenrot vet jag ju inte men ändå skadar ju inte att testa. lycka till!

åh, spännande! Ja vi får se vad som händer nu i slutet på denna månad. 

Det enda jag har märkt av är knappt några älsekret, massor av finnar och bortblåsta gravsymptom som jag annars brukar ha varje månad hehe.

Jag ser att du har BIM dagen innan mig! Har du testat något? Kör du med rosenrot nu med?

• Caleido
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-19 08:18:20 följande:

Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??

Jättetidigt såklart, ska ha min mens på fredag först så bim - 4 idag då

åh, så kul! Det ser absolut positivt ut!! Hjärta bekräfta med ett digitalt?? 
  • Anonym (Jennifer)
    Caleido skrev 2022-12-19 14:24:00 följande:
    åh, så kul! Det ser absolut positivt ut!! Hjärta bekräfta med ett digitalt?? 
    Tack snälla!!

Nej ingen rosenrot denna gång, men har börjat ta stor dos d vitamin sen ett par månader tillbaka , 5000IE om dagen, och dagen jag fick positivt ÄL test så tog jag 2 extra doser för att boosta upp ägglossningen, så totalt 15 000 IE. Hade hört att det hjälpt många med att få en stark ägglossning så testade, men som vanligt vet man ju inte vad som funkat och vad som är slump..

Har inte bekräftat med digitalt än, det känns så väldigt tidigt. Ska försöka hålla mig till efter passerad bim och ta ett där det står veckor, för då borde det stå 2-3. Vore allt en tjusig julklapp!

Hur går det för dig? Bim på julafton! Har du testat nått ännu?
  • Dahlia89

BIM 25/12, jag tog ett testa tidigt idag men det var negativt.
    Kanske var för tidigt att testa. 

Tycker jag har så mycket symtom, men kanske är det bara hjärnspöken. Har aldrig varit gravid förut. 

• Sanlin90

Bim+6 hade en vagt färgad flytning imorse och haft lite kramper idag men ingen mens eller så

• Anonym (Drömmenomettplus)

Dahlia90 - vad har du för symtom? Jag vet inte när min äl va, men den har varit iaf, har fortfarande molande värk, sticker lite i brösten men kan va inbillning också, blir galen av att jag inte vet exakt när äl va 🤪

Sanlin90 - spännande med rosa flytning, hoppas det va en nidis! 😍

• Dahlia89
    Anonym (Drömmenomettplus) skrev 2022-12-19 19:56:13 följande:

Dahlia90 - vad har du för symtom? Jag vet inte när min äl va, men den har varit iaf, har fortfarande molande värk, sticker lite i brösten men kan va inbillning också, blir galen av att jag inte vet exakt när äl va 🤪

Sanlin90 - spännande med rosa flytning, hoppas det va en nidis! 😍

Jag är så hiskeligt trött, igår somnade jag både på dagen och vid 20.00. Jag kan aldrig ens ta en pn annars. Jag har fått uppstötningar, har vattniga flytningar, jätteöma bröst. Blir också helt vansinnigt arg när min man ätit upp någonting i kylen som jag ska ha till nått. Men det blir jag ofta sur över förvisso. Men väldigt sällan så arg som i morse när jag ville skiljas för att han ätit upp nougaten jag skulle baka med. 😅

Jag är också kissnödig jämnt och sugen på vatten, ogillar annars vatten och vill bara dricka smaksatt eller saft. 
    Haft en del molvärk också och 3 dagar efter ÄL kände jag ett brännande stick i magen. 
  • Anonym (Drömmenomettplus)
    Dahlia89 skrev 2022-12-19 20:09:46 följande:
    Jag är så hiskeligt trött, igår somnade jag både på dagen och vid 20.00. Jag kan aldrig ens ta en pn annars. Jag har fått uppstötningar, har vattniga flytningar, jätteöma bröst. Blir också helt vansinnigt arg när min man ätit upp någonting i kylen som jag ska ha till nått. Men det blir jag ofta sur över förvisso. Men väldigt sällan så arg som i morse när jag ville skiljas för att han ätit upp nougaten jag skulle baka med. 😅

Jag är också kissnödig jämnt och sugen på vatten, ogillar annars vatten och vill bara dricka smaksatt eller saft. 
    Haft en del molvärk också och 3 dagar efter ÄL kände jag ett brännande stick i magen. 
    Haha, förstår din man dock att han vill äta upp nougaten, sååå gott ju 😂 men ja, förstår verkligen att du blev arg 😂 låt dom här dagarna gå fort nu då så du kan testa dig, låter som att du skulle kunna va gravid 😍
  • Sanlin90

Drömmenomettplus det var inte ens rosa bara vagt orangeaktigt en liten dutt men hoppas innerligt på nidblödning, va ju i samband med mycket molvärk med! Vet inte när jag kan testa igen!

• Anonym (Jennifer)

ÄL + 9, ÄL + 10 och dagens ÄL + 10 underst.
    vill inte ropa hej men det ser bra ut.. 🥺

Svar på tråden BIM December 2022