BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Vi är på nästan lika dag och båda får såna där streck på babyplans. Jag är på Äl+10 men har så mycket mensvärk och hugg i livmodern så jag är nästan 100 mensen är på gång. men man kan ju ändå hoppas det blir starkare streck
Jag fyller 34 i mars! Fick min dotter året jag fyllt 30.
Hej ! Tillbaka i tråden nu när det närmar sig bim.. eller ja ÄL plus 7 är jag på idag. Är så duktig och tar vitaminer och dricker inget koffein alls! Men så igår blev jag bjuden på en kopp nypon-te från friges tror jag, 75 procent nypon stod det, men också att den framställs av hibiskusextrakt.. googlade efteråt bara för å va lugn men då visade det sig att nypon-te är värsta abortmedlet?? Förhindrar befruktade ägg att fästa och orsakar sointanaborter! Vad fan! Är så olycklig nu. Det är så svårt att va på den här resan i hemlighet för folk, jag vill bara inte ha kaffe och då ger folk gärna te men jag vill ju inte ha svart te och då åker ört teer fram, för ingen vet ju att det är farligt för foster och varför skulle jag bry mig? jag är ju inte gravid enligt alla!
nu vill jag gärna höra att någon annan druckit nypon-te under tidig graviditet och att allt gått bra. eller något annat lugnande..
Såg jag skrivit fel datum här, har bim imorgon. Testade imorse. Negativt fortfarande. Känns riktigt skumt i kroppen.
Jag har haft sån molande värk ända sedan dag 3-4 efter äl. Natten till i måndags värkte det och stack till så jag vaknade av det.
Det är liksom så lugnt i kroppen, molvärken som kommer och går är så lindrig. Den känns knappt.
Brukar ju som kännas lite när mensen är på ingång...
Hoppar in här också, första barnet. Lite defust när äl har varit eller om den är nu då jag inte har äl test hemma, så kör på sekret och känna på tappen. Har bim 28/12
Nu vill jag bara att mensen kommer men istället är jag astrött idag och brösten började spänna och typ svida ikväll..
Idag alltså. Vilken dag? kände pms redan påväg att möta min kille. Sa till honom att jag var irriterad på honom utan större anlednin, att det kändes som pms men vad för tidigt. Dagen fortsatte i alla fall, han råkade säga en sak som triggade mig och jag har i princip gråtit sen dess (mellan 14.00-19:00). till saken hör att jag i princip aldrig gråter. Jag gråter till Frost typ. Men inte på begravningar eller så. Men nu har jag gråtit i 5 timmar.
brukar få pms dagen innan mens och då kan jag bete mig liknande, inte såhär extremt. Men bör vara minst 6 dagar kvar till mens.
jag hoppa hoppas detta betyder graviditet och inte att jag har blivit galen. Å andra sidan händer mycket i livet och mycket mellan oss. Men det han sa var verkligen ganska harmlöst ändå.
RÖTT BLOD VID TOABESÖK 5-7 dagar innan mens.
kom bara igår vid toabesöket. Inget mer efter.
kan det vara nidblödning eller vad tror ni?
tänkte först mens eller tidigt missfall då min mens alltid är punktlig men då det bara var vid det toabesöket så vet jag inte vad det var.
det var så pass mycket/lite att jag fick torka typ 3 ggr innan det försvann.
jag titta inte i toan så jag vet inte hur mycket som kom.