BIM December 2022
Hej, aldrig använt ägglossningstest förut så tänkte att jag frågar här. Är detta positivt? Starkaste jag sett so far, de andra har varit svaga eller obefintlig.
e
Hej, aldrig använt ägglossningstest förut så tänkte att jag frågar här. Är detta positivt? Starkaste jag sett so far, de andra har varit svaga eller obefintlig.
e
Har bim imorgon. Hade posetivt äl test den 25/11.. är så nojig har 1 utomkvedes och 5 kemiska graviditeter bakom mig på lite över 1 år 🙈💔❤
Nu hoppas vi mensen håller sig borta och att ett litet frö vill stanna. Men är rädd för att testen är så svaga ❤
Jag är inte säker på att jag fått nån ägglossning denna månad. Nästan positivt test igår som sen blev jätteljust streck senare på dagen. Inga slajmflytningar som jag alltid har osv. Antar ÄL idag om jag nu får ÄL så hoppas går ju :) det vore ju nått att testa positivt på julafton <3
Ja så kan det förstås vara. Blir helt klart digitala test nästa månad om det inte tar sig denna.
Sex avklarat i alla fall
Jag tror ?Stort grattis :)?
Syns såklart väldigt dålig?
Fick detta inom tiden!
Det är inte ett ?testa tidigt?, min BIM är den 12/12.
Vad tror ni?
Lång väntan mellan ÄL och BIM, hade glömt det. lite mer än 7 år sist man gjorde detta. Glömt hur besatt jag blir?
Känner igen mig i de ni skrev om besattheten där uppe. Känns ?skönt? att det inte bara drabbar mig. Jag är inne på dagarna runt äl och jag är redan stressad. Stressad över att inte ha äl och stressad över att det inte blir något.
Jag är så glad över er alla som plussat och jag önskar alla så stort lycka till. Jag hoppas att det är allas tur här nu ❤️
Hur tänker ni tiden mellan ägglossning och BIM med alkohol och annat gott så som chèvre, undviker ni? Är ju onekligen mycket sånt nu innan jul.
stort grattis!
Har köpt CB digitala tidiga tester. Skulle vilja ta ett på fredag då jag och pojkvännen har en date och det vore så underbart att komma med beskedet att han ska få bli pappa. Det är ÄL +8 på fredag så kanske låg risk för positivt även om jag skulle bara gravid va? Har historiskt sett inte testat plus tidigare än BIM men har inte haft koll på ÄL då heller.
anonym Freja jag plussade på äl 7 på morgonen så det går :) jag hoppas att du plussar o får överraska sambon
:)
Hej! Jag vågar knappt tro det men imorse tog jag graviditetstest och det står GRAVID! Äl+11 och bim 18-19/12
Hoppas att detta går vägen 💛
Hur gamla är ni andra härinne? Jag är 34, och har tre barn födda 05, 09 och 16. Sex år sedan sist alltså, var 28 år sist jag födde barn. Och jag har aldrig tänkt att 34 skulle vara någon ålder utan ganska normal ålder att få barn i men sen börjar man googla liksom och inser att äggen tydligen börjar ruttna ^^
Fått lite åldersstress pågrund av detta, men 34 ä väl en ganska vanlig ålder att få barn i?
Idag alltså. Vilken dag? kände pms redan påväg att möta min kille. Sa till honom att jag var irriterad på honom utan större anlednin, att det kändes som pms men vad för tidigt. Dagen fortsatte i alla fall, han råkade säga en sak som triggade mig och jag har i princip gråtit sen dess (mellan 14.00-19:00). till saken hör att jag i princip aldrig gråter. Jag gråter till Frost typ. Men inte på begravningar eller så. Men nu har jag gråtit i 5 timmar.
brukar få pms dagen innan mens och då kan jag bete mig liknande, inte såhär extremt. Men bör vara minst 6 dagar kvar till mens.
jag hoppa hoppas detta betyder graviditet och inte att jag har blivit galen. Å andra sidan händer mycket i livet och mycket mellan oss. Men det han sa var verkligen ganska harmlöst ändå.
Äl +10, negativt på rfsus vanliga. Vet inte varför jag testar varje dag haha så dumt. Imorgon tänkte jag köra mitt sista digitala ultratidigt sen vänta jag in mens/utebliven mens.
ÄL + 11
inget ordentligt positivt Äl test men räknat från när det blev starkt.
synptom: torr i underlivet, en helvetes pms och hård i magen (det är var som känts ovanligt)
jag är i totalt chock.