• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Jennifer)

ÄL + 11 ska det såklart stå på dagens

• Anonym (lilly)
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-20 07:08:44 följande:

ÄL + 9, ÄL + 10 och dagens ÄL + 10 underst.
    vill inte ropa hej men det ser bra ut.. 🥺

Solklart plus ju!!!! Grattis <3
  • Dahlia89
    Anonym (lilly) skrev 2022-12-20 08:17:01 följande:
    Solklart plus ju!!!! Grattis <3
    Grattis ❤️

Vilken känslighet är det på de där testen, är de vanliga eller testa tidigt? 😊

Jag har ÄL+9 idag, kanske tar ett nytt test imorgon. 
  • Anonym (Jennifer)

Tack ❤️ !! Det är babyplans vanliga. Upplever typ ingen skillnad på dom och dom tidiga ärligt talat? 

• Caleido
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-19 16:52:43 följande:
    Tack snälla!!

Nej ingen rosenrot denna gång, men har börjat ta stor dos d vitamin sen ett par månader tillbaka , 5000IE om dagen, och dagen jag fick positivt ÄL test så tog jag 2 extra doser för att boosta upp ägglossningen, så totalt 15 000 IE. Hade hört att det hjälpt många med att få en stark ägglossning så testade, men som vanligt vet man ju inte vad som funkat och vad som är slump..

Har inte bekräftat med digitalt än, det känns så väldigt tidigt. Ska försöka hålla mig till efter passerad bim och ta ett där det står veckor, för då borde det stå 2-3. Vore allt en tjusig julklapp!

Hur går det för dig? Bim på julafton! Har du testat nått ännu?

Så kul att ni lyckades! Okej, jag testar definitivt D-vitamin nästa cykel!! Tog du varje dag oavsett eller från första cykeldagen och fram till ägglossning? Jag såg dina bilder idag, så härligt! Det ser solklart positivt ut!! SoligHjärta

Testade negativt idag ÄL + 11 tyvärr så tror det är kört för den här månaden tyvärr. Vi satsar på nästa cykel helt enkelt!

• Anonym (Milla)

Är det sant??? Äl+17 
    Är det verkligen positivt? Kan testen visa fel?? Har väntat på detta sedan i våras 😭
  • Anonym (Milla)

Tog ett test förra vecka äl+12 och visade inget 

Anonym (Milla) skrev 2022-12-20 12:59:06 följande:

Är det sant??? Äl+17 
    Är det verkligen positivt? Kan testen visa fel?? Har väntat på detta sedan i våras 😭
  • Caleido
    Anonym (Milla) skrev 2022-12-20 12:59:06 följande:
    BIM December 2022
    Är det sant??? Äl+17 
    wow grattis, det ser onekligen positivt ut!! Glad vilken lycka med plus lagom till jul! Hjärta
  • Anonym (lilly)

Grattis till alla som plussat! Här kom mensen som en klocka men nya tag nästa månad. Nu kan man njuta av all julmat och ledighet. Jag hoppar in i januari tråden! Lycka till :)

• Sanlin90

Grattis till plus!

jag tappade hoppet imorse då tempen va jättelåg men sov med öppet fönster och hade sovit med öppen mun, har fortsatt haft vallningar och känt mig varm och haft molvärk. 

Svar på tråden BIM December 2022