• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Önskarsyskon2023

Foodie: jag har haft väldigt oregelbunden mens de senaste så för tre månader sen nu slutade jag med p-piller för blödde typ hela tiden. Men skulle säga att den kortare cykeln stämmer bäst om Jag tänker på hur det alltid har varit. när jag inte ätit p-piller förut alltså. Men nu har de varit allt från 17-30 dagar. Men aldrig så långt som premom nu räknar ut. då skulle jag ha en cykel på 34 dagar isf. Blir halvdepp me av att testa. Men kan heller inte låta bli

• Anonym (Babyshark)

Måste bara fråga för tycker det är så svårt, när ni vet att ni har ägglossning säger ni det till er sambo/man eller hur gör ni? 🙈 
    Man vill ju inte missa att ha samlag under äl, jag vill gärna ha det typ dagen innan äl, på äl-dagen och dagen efter äl för att känna att man har maxat chanserna.. 😇

• Anonym (Foodie)
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-29 12:44:10 följande:

Foodie: jag har haft väldigt oregelbunden mens de senaste så för tre månader sen nu slutade jag med p-piller för blödde typ hela tiden. Men skulle säga att den kortare cykeln stämmer bäst om Jag tänker på hur det alltid har varit. när jag inte ätit p-piller förut alltså. Men nu har de varit allt från 17-30 dagar. Men aldrig så långt som premom nu räknar ut. då skulle jag ha en cykel på 34 dagar isf. Blir halvdepp me av att testa. Men kan heller inte låta bli

Okej då förstår jag hur din situation är, hoppas den blir tillbaka till de normala snart
  • 82lindis

Anonym babyshark - jag testar och ge honom info om testerna varje dag. Han är ju lika mån om att det ska bli en graviditet så han är nyfiken och öppen om det. Vi sexar varje dag, alla dagar innan, under och efter äl. 

• Hannis1983

Anonym (babyshark): Jag berättar visserligen spelar det ingen roll, vi är särbos så vi ligger varje gång vi ses oavsett 😃

• Amaaanda00

Positivt på ägglossningstest imorse, myste till det i söndag, och ska försöka få till det idag och på torsdag också (dagen som ÄL är beräknad). sen så är det bara den eviga väntan kvar fram till BIM 🤪🥰

• Anonym (Foodie)

Babyshark: jag meddelar inte om ÄL resultaten, min man får lite presentationsångest kan man säga 🤭 han fattar ju när jag har det omkring, är med på noterna men jag säger aldrig vilken dag det ger utslag på självaste testerna. Vi kör oftast varannan dag under det fertila fönstret så att säga

• Anonym (Grönaste)

Ägglossning verkar vara igång. Blinkande gubbe på CB men ingenting på stickorna och första dagen med fertilt sekret.
    Som vanligt stressar man över att ?få till det? på bästa dagarna. Inte så lätt med resande sambo. Myst igår kväll och imorse. Nu ses vi inte förrän på torsdag eller fredag igen och hoppas verkligen det blir perfekt timing med ÄL. 

• Loulou92

Kan någon förklara vad som hänt här? Eller vet ni om det finns en aktiv tråd för tempning? 

Känns inte som ägget släppte när LH-stegring var utan ca en vecka senare. Om ägget släppte en vecka senare (som det ser ut) bör min mens inte komma förrän om en vecka. Jag har dock haft mensvärk både igår och idag.

• Anonym (Ajn)

Ni kanske kan hjälpa mig, är ny på det här med ägglossningstester. Brukar lh-ökning ske i intervaller? Blir förvirrad på detta så jag bifogar en bild. Kort sagt fick jag en stegring men den försvann, sist hade jag positivt på cd13. Om det blir lika denna månad ska den alltså ske på fredag.

Har ni som testat varit med om detta?

Svar på tråden BIM December 2022