• Loulou92

BIM December 2022

För oss som har BIM december 2022!

Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall

• Svar på tråden BIM December 2022
  • Anonym (Foodie)

Förstår dig 😂😂 så segt denna perioden med att känna av saker och ting. Hoppas bara förkylning/feber släpper nu för tempningen känns lite missvisande 😅

• trefaldigmästareikärlek

Foodie: Ja jag vet inte vad jag ska tänka om tempen, förra månaden låg jag så fint över standard i lutensfasen denna månad pendlar den mellan 37 ner till 36 under dagen... Vet inte vad jag ska tänka alls 😂 Förkylningar ställer ju till det med, men du hade kört med stickor också  va? 

• Anonym (Foodie)

Ja exakt, så vet när de hade utslag och under ÄL blev jag sjuk och tvingade mig själv till mys trots feber och 😴 hahaha

Körde du med me stickor ?

Bifogar min graf 😊

• Ettfrö

Har ju precis haft äl, vilket jag är helt säker på då jag kollat med vul på klinik och tagit ägglossningsspruta. Självklart letar jag redan nu efter tecken Flört jag brukar ha ömma bröst direkt efter ägglossning, men det har jag inte nu... 

• Anonym (Foodie)
    Ettfrö skrev 2022-11-28 20:03:35 följande:

Har ju precis haft äl, vilket jag är helt säker på då jag kollat med vul på klinik och tagit ägglossningsspruta. Självklart letar jag redan nu efter tecken Flört jag brukar ha ömma bröst direkt efter ägglossning, men det har jag inte nu... 

Helt sjukt hur man letar tecken direkt trots att man vet att de inte går att känna nått så tidigt hahaha
  • Anonym (Smörblomman)

Positivt ÄL test på cd22 precis som förra månaden, hoppas på att kunna pricka in ÄL denna gång då vi missade den med flera dagar förra cykeln😅
    Så skönt o se att de blir positivt även om det inte är en garanti att man har ÄL men har haft så mycket problem med mens och ÄL efter min förra graviditet så känns som att kroppen kommit tillbaka äntligen! 

• Anonym (Anonimato)

Det känns som att jag har haft mensvärk hur länge som
    helst nu? och BIM är om 9 dagar. Jag brukar känna värk från ÄL till mens Iofs.
    Det är så annorlunda för alla att man vet inte riktigt vad man ska tro. Kan man må illa efter ÄL? Har mått illa ett par dagar nu,, till o från. Men tror verkligen jag inbillar mig saker :(

• Anonym (Ajn)

Ser att det är några som haft mf och ma, har någon av er haft problem med akne efter? Jag fick så otroligt mycket finnar i ansiktet, halsen bröstet och ryggen efter mitt ma i september.. och det försvinner inte. Börjar fundera på om det är pga hormonrubbningar det har kommit och om det kan ställa till det nu när jag försök att bli gravid igen..

Söker mest svar för att jag ska kunna sluta tänka på det så mycket..

• trefaldigmästareikärlek

Foodoe: haha ja det blir nästan ett destruktivt beteende.. 😂 "äsch, vem bryr sig om lite lunginflammation och feber, här ska göras barn. Nu kör vi"

Ettfrö: jag brukar också ha ömma bröst, denna månad ingenting alls.. 👀 Såklart börjar man hoppas, 🥴

Själv har jag blivit sämre igen, öroninflammation (vilket jag inte haft sen jag var barn) bihåleinflammation och febern är tillbaka. Min tempkurva ser helt absurd ut 😂

Svar på tråden BIM December 2022