BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Började smygtesta idag!
Tog ett testa-tidigt som jag kanske anade ett svagt streck på men stickan var så utsmetad (första). Efter några minuter blev strecket lite synligare (andra). Tog även ett vanligt (nedersta) men inget jag kunde direkt se.. Har tidigare fått spök på dessa så förväntningarna är inte så höga.. Får vänta och se vad som visar kommande dagar!
Ser också något svagt, håller tummarna att det inte är spökstreck! 😍 Du får uppdatera när du tar fler test!
Har själv bara fått negativa test (äl+12) så hoppet börjar sina för denna gång, men sålänge mensen inte kommer så finns de ju alltid en chans kanske😅
Hade ÄL för ca 9-10 dagar sedan, BIM den 1-2 dec. Hade plötsligt rosa/bruna flytningar i trosan efter ett träningspass och det blir lite ljusrött på papperet när jag torkar mig. OH MY tänk (hoppas!!) om det är nidblödning?? Någon fler? När vågar jag testa tror ni?
Ägglossningen kom några dagar senare än först beräknat! flyttar min BIM från 1/12 till 4/12.
Trefaldigmästareikärlek: Jag är nog på ÄL +4, så ett tag kvar tills symptom eller test kan göras. Bara att vänta. Lite enklare med väntan denna månad än förra tycker jag för de händer mer runtomkring nu (kring julen) så väntan blir inte lila olidlig 😆
Positivt ägglossningstest idag? 2 v efter vårt 5 e missfall i rad? har varit gravid i mer än ett år i följd nu.. 1 missfall i v11, ett ma i va 12, två kemiska grav och senast ett missfall i v7?
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? vågar man en gång till?
dottern på 2.5 år pratar om bebisar hela tiden å hjärtat brister?
Sanlin90: tycker det ser ut som att du har ägglossning nu?
anonym: du kan bara känna efter det själv. vad du orkar och pallar med. Din kropp verkar klara det iaf ❤️
jag har nog gett upp hoppet om plus denna gång. Apparna säger olika. En säger bim imorgon och en säger 5/12. (och stämmer det har vi absolut inte prickat in äl). Test blankare än blankast. Tredje månaden och jag är så jäkla trött på oregelbunden mens redan. skäms över att jag blir stressad och tänker så mkt på de.
Önskarsyskon2023, åh jag vet verkligen känslan! Det är ju så svårt att inte fokusera på något annat när man verkligen vill. Jag har också känt att jag skäms över att jag vill så mycket. Men sedan tänker jag att det inte är något att skämmas för, det är ju egentligen vackert att man längtar och hoppas så mycket. Hoppas att du får ett pluss snart!
Jag blev kluven, tempen va 36,10 idag så superlågt men jag har haft extrema nattliga svettningar som jag alltid får efter äl?