BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Här
Här
Trefaldigmästareikärlek: spännande ! Testa med morgonurin imorgon 😄 de e svårt att säga ibland kan "torkstrecket" synas men finns något litet där och hoppas verkligen att de inte bara spökar nu !
nedslag för mig. ÄL+12 och neg på tidigt gravtest. Så ger upp för denna gång. Har fått tid i början på feb till första möte på fertilitetsutredning. 5 månader efter vi sökt hjälp. Så jäkla kasst. Och lär inte få ÄL innan dess då cyklarna är ca 150 dagar. Så jag loggar ut härifrån då de mest gör mig ledsen. ska försöka fokusera på annat i några månader nu. Jag håller tummarna för er alla här inne! <3
Jordgubbsfelle: skänker er alla tankar och varma kramar, hoppas verkligen det går bra för er och att ni får erat efterlängtade plus snart snart snart ❤️❤️❤️ KRAM
Jordgubsfelle: trist att höra, mina tankar är med dig och hoppas verkligen ni får det efterlängtade plusset snart 🙏💕 ta hand om er !
Min temp ökar och jag hade typ frossa under natten och idag haft väldigt lätt feber (37.8 max) som sen går ner av sig självt.. ingen aning vad som sker men något virus verkar jag ha. Äl +5 så kan ju inte vara nått symptom..
Någon som lyckats bli gravid tidigare trots förkylning/feber 🥲?
Foodie, jag låg med 39 grader i lördags (äl+7), söndag vaknade jag upp med ish-normal temp 🤗
Krya på ❤️
Lite önskedrömmar att de är ett symptom 🤣