Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM December 2022

29/11 önskarsyskon2023

1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Babyshark - 3 försöket efter missfall
    2/12 Loulou92 - 2 försöket efter missfall
    3/12 trefaldigmästareikärlek (andra barnet fjärde försöket) 
    8/12 Foodie

Kommer inte följa tråden slaviskt. 
    Har beställt bidrottninggele som borde komma vilken dag som helst som jag sätter igång med. 

Har fått en jättekonstig mens denna omgång, kom två dagar sent utan mensvärk, hade spottings innan vilket jag aldrig har, blöder klumpar men ändå sparsam för att vara min mens. Negativa tester så har släppt tankarna på grav denna månad.

Håller tummarna för alla denna månad ❤️

Jag påbörjade en kur med bidrottninggele denna månad, någon här som testat?
    Tror minsann äl kommer ske tidigare än vanligt och att min cykel därmed blir kortare.

Sambon fick besked om att hans pappa har grad 9 prostatacancer i veckan så  tror dessvärre bebisverkstaden kommer bli pausad denna månad. 😔 Åt minstone inte lika stort fokus som tidigare.

Hej alla!
    Hoppas det går bra med barnabakandet 🤗
    Denna månad har jag knappt äl-känningar alls så tror inte det kommer ta sig öht. Sexat loss 3 ggr senaste 4 dagarna, och enl kalendern är min fertila period from i föregår fram till imorgon.

Bara vänta och se, trodde inte alls vi skulle få till det denna månad iom svärfars diagnos så jag är tacksam ändå. 
    Blir att jobba på imorgon med för att maximera chanserna 🤗

Wow! Haft lite känningar senaste dagarna i äggledar-trakterna men inte alls som jag brukar. Enl kalender ska äl ske idag.
    Vaknade i morse och tempade, 38 grader. 
    Kan jag anta att jag haft en äl så tempen går upp trots att jag inte haft känningar?
    Har ätit bdg hela denna cykel så det kanske påverkar värken?
    Vi har sexat loss senaste tre dagarna så denna gång hoppas jag verkligen det tagit sig! 

Och en fråga till någon mer erfaren... "måste" vi sexa efter temp höjningen för att maximera chanserna eller räcker det med senaste 3 dagarna? 🥴 Börjar vara lite... Öm 😂

Swave: sist höll jag mig till bim tänker mig att jag gör samma denna månad 🥰 jag brukar vara testnarkoman, det enda som funkar är att endast ha ETT test hemma så jag vet att jag endast kan testa när det gäller så att säga. Denna gång kanske jag avvaktar några dagar efter om inte mensen dyker upp 🤗

Foodie: åh skönt att höra 😂😂🥴 Man är som less sex nu, haha sjukt ändå. Dock har det varit mer avslappnat denna gång så det har inte bara varit jobbigt 🤗🤪 Hur går det för dig foodie? Kul att se dig i trådarna, men självfallet hoppar jag snart vi slipper dig i "planerar" och att du får hoppa över på gravid istället 😍😍

Svar på tråden BIM December 2022