BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Foodoe: haha ja det blir nästan ett destruktivt beteende.. 😂 "äsch, vem bryr sig om lite lunginflammation och feber, här ska göras barn. Nu kör vi"
Ettfrö: jag brukar också ha ömma bröst, denna månad ingenting alls.. 👀 Såklart börjar man hoppas, 🥴
Själv har jag blivit sämre igen, öroninflammation (vilket jag inte haft sen jag var barn) bihåleinflammation och febern är tillbaka. Min tempkurva ser helt absurd ut 😂
Enligt fertilityfriend har jag bim imorgon efter tempning idag. (Flyttades fram idag på morgonen, bim va egentligen idag). har bestämt att tempning nog inte funkar för mig av olika anledningar. Enligt premom har jag bim 5/12. Ingen men eller känningar av mens överhuvudtaget. senaste mens 1/11. Test idag var blankt men anar en skugga i nedrekant. Fattar att det är inbillning och blir galen på mig själv. Önskar bara att mensen kom så vi kan börja om.
Foodie: jag har lite lite molvärk men det är det enda, brukar ha bröst som växer en kuptorlek annars och gör ont som fan 😂
Antöigen uteblev äl denna månad, cykeln har frispel eller så är jag gravid
Hoppar gärna in här. Fick mens idag efter en lite längre cykel (30 dagar i stället för 26-27 som jag brukar ha). BIM borde vara någon gång mellan 25-29 december.
Funderar på att börja tempa igen för att få lite bättre koll även om jag tänkt vänta lite med det.
Denna månaden var första försöket att försöka få ett syskon men har varken använt ägglossningstest eller tempning och tänkte vi skulle börja försöka "på riktigt" efter jul men insåg idag hur besviken jag blev när mensen kom att det kanske är lika bra att göra ett ordentligt försök direkt.
Bim - 4 tog ett digitalt som visade neg 👎
Lite galet att man någonstans "vant sig" vid negativa resultat.. 😒
Ägglossning på g för min del. Blinkande smiley på cb. Använde även vanlig sticka. Men stickan visade ingenting? Litar ändå mer på cb, då molvärken kommit tillbaka.
Önskarsyskon2023: Så förvirrande när de är olika BIM. Vilken av de olika datumen stämmer mest överens med när du brukar ?
Frufröken: Antar att man helt enkelt ställer in sig från början, så som du säger blir kanske då lika bra att försöka ordentligt direkt 😊
Trefaldigmästareikärlek: oh noo..Men du -3 är fortfarande tidigt. Vet att man tänker att många andra plussar på +8 ÄL men de vanligaste är ju på och efter BIM. Så håll hoppet uppe 💕
82lindis: har för mig att den blinkande ÄL testet visar på östrogen när de blinkar och fast smiley när LH är positivt. En vanlig sticka visar ju bara LH så skulle väl säga att båda stickorna har rätt 😊