BIM December 2022
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
För oss som har BIM december 2022!
Loulou92 4/12 - 2 försöket efter missfall
Jag fick min blödning ganska exakt 10 dagar efter äl. Nu börjar jag fundera på om det verkligen är mens?
Mina menstruationer brukar vara mörkröda i färgen, rikliga och endel klumpar. Alltså levrar blod. Och krampande mensvärk till det. Brukar få ta alvedon för att dämpa.
Den här blödningen började i söndags kväll och den är så minimal. Kommer inget i toan när jag kissar utan blir lite i bindan och på pappret när jag torkar. Färgen är typ utspädd hallonsaft i färgen samt inga klumpar alls. Och det absolut skummaste är att jag inte har någon mensvärk. Det ilar och svider mer precis ovanför blygdbenet. Testade både fredag och lördag och det var negativt.
Någon som varit med om liknande???
Jag fick min blödning ganska exakt 10 dagar efter äl. Nu börjar jag fundera på om det verkligen är mens?
Mina menstruationer brukar vara mörkröda i färgen, rikliga och endel klumpar. Alltså levrar blod. Och krampande mensvärk till det. Brukar få ta alvedon för att dämpa.
Den här blödningen började i söndags kväll och den är så minimal. Kommer inget i toan när jag kissar utan blir lite i bindan och på pappret när jag torkar. Färgen är typ utspädd hallonsaft i färgen samt inga klumpar alls. Och det absolut skummaste är att jag inte har någon mensvärk. Det ilar och svider mer precis ovanför blygdbenet. Testade både fredag och lördag och det var negativt.
Någon som varit med om liknande???
82lindis - ja jag skulle också testa igen! imorrn bitti med morgonurin. jag har varit gravid 2 gånger, första gången gjorde jag abort och andra slutade i missfall men båda gångerna har jag fått en märklig ljus blödning strax innan beräknad mens
Ja det är det jag funderar på om det kan tänkas vara en nidis.
Dock har jag ju blött fler dagar än 1-2 dagar iom det startade söndags kväll.
Jag får testa igen efter blödning tar slut. Om det nu är en nidis är det ju inte konstigt testen varit neg innan blödning. Hcg ökar väl typ varannan var tredje dag så jag håller nog ut tills i helgen. ☺️
Skumt är det ialf...
Jag kan aldrig hålla mig så jag kommer nog börja testa i helgen 🙊
Jag kan aldrig hålla mig så jag kommer nog börja testa i helgen 🙊