• Cykelhjul

BIM December 2022

29/11 önskarsyskon2023

1/12 Swave - 4:e försöket
    1/12 Babyshark - 3 försöket efter missfall
    1/12 Sofieodq - 5e försöket 
    2/12 Loulou92 - 2 försöket efter missfall
    3/12 trefaldigmästareikärlek (andra barnet fjärde försöket) 
    5/12 Kretipleti - 2:a barnet, ca 12:e försöket.
    6/12 Hannis1983 - 4e barnet, fjärde försöket. 
    7/12 Andromeda326 (femte försöket, andra barnet)
    8/12 Foodie
    8/12 Nininini (tredje barnet, andra försöket)
    9/12 Cykelhjul (Första barnet, 8e försöket)
    12/12 Smörblomma (andra barnet, tredje försöket)

Då är man i en BIM tråd igen då. "Kul" att se några bekanda namn. 
    Hoppas på bättre lycka för oss denna gång :) 

Ni som tempar och inte använder NC, vilka appar rekommenderar ni? {#emotions_dlg.flower}

• Cykelhjul
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-09 08:46:40 följande:

Babyshark: jag använder rfsu ägglossningstest. ska börja testa idag då jag har så oregelbunden mens. har läst någonstans att det kan vara bra att testa två gånger om dagen? Alltså en gång på morgonen och en gång på kvällen då det kan vara så att man har ägglossning ?bara? 12 timmar? De känns lite väl mycket. Men man vill ju heller inte missa. Hur gör ni??

cykelhjul. Jag använder ovy. Men man är ganska begränsad i den appen men vill heller inte betala så då blir det väll så gissar jag. För NC behöver man betala för va?

Tack,  jag kolla in den appen! Aa NC är en månadspremunation, skulle vilja hitta någon bra app som är gratis som man kan logga tempen på ett bra sätt i =) 

Ang ÄL test så har jag upptäckt (genom att testa två gånger om dagen) att min stegring eller positivt resultat kommer framåt kvällen. Jag kan få negativt vid 16tiden men positivt 20-21. Det gick åt riktigt många stickor i början av denna resa för att se det mönstret men nu går det åt lite mindre Skrattande

• Cykelhjul

Jag kommer försvinna ifrån tråden. 

Var hos läkaren idag och har fått påbörja ny provera kur att äta 2 månader.

Jag har så pass många och tunga cystor på bägge äggstockarna så att äggstockarna har trillat ner bakom livmoder och riskerar att snurra sig.

Slemhinnan i livmodern är även så tjock i kombo med äggstockarna att en graviditet dessa månader förmodligen inte ens vart möjlig.
    Så nu behöver vi att pausa allting och hoppas på att cystorna försvinner och att jag får en rejäl blödning som "rensar ut" slemmhinnan. Samt att äggstockarna återgår till normalläge.

Efter kommande månaderna så har vi sedan rätt till fertilitetsutredning så även den processen är påbörjad. Men just nu så känns situationen riktigt riktigt kass och jag kommer tillåta mig vara ledsen ett litet tag.

Jag hoppas det går super bra för er andra och att ni får massa plus i december! Hjärta{#emotions_dlg.flower}

• Cykelhjul
    Anonym (Foodie) skrev 2022-11-14 13:17:58 följande:
    Tråkigt att höra 💕 jag önskar dig ett stort lycka till hoppas det går vägen 🙏
    Swave skrev 2022-11-14 13:27:52 följande:

Men gud så tråkigt. Jag beklagar verkligen.Jag hoppas det kommer lösa sig för er i framtiden Hjärta

Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-14 17:01:12 följande:

Cykelhjul: usch vad tungt för er. Jag önskar er all lycka och hoppas att det går så bra som det kan. lycka till! ❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-14 20:33:27 följande:

Cykelhjul; skickar alla varma tankar till er ❤️❤️
    Och det är okej att va ledsen, så länge man behöver ❤️

Tack vad snälla ni är! jag blir alldeles rörd! Hjärta
Svar på tråden BIM December 2022