BIM December 2022
Jag har testat ganska många gratis-appar och den jag gillar bäst är Flo, men jag vet även att många gillar Fertility Friend (den är dock på engelska och inte på svenska som Flo). Båda apparna går att lägga till en premium-version med månadskostnad om man skulle vilja köpa det, men jag använder gratisversionerna av båda och tycker att det funkar jättebra För att logga ÄL-tester föredrar jag Premom (använder gratisversionen även där) för där kan man ta bild på sina tester och så säger appen ett värde på testet så att man kan se om det är positivt och att man då kan jämföra med hjälp av siffran/värdet om det är högre eller lägre än testen man tagit dagarna innan.
Tack, jag kolla in den appen! Aa NC är en månadspremunation, skulle vilja hitta någon bra app som är gratis som man kan logga tempen på ett bra sätt i =)
Ang ÄL test så har jag upptäckt (genom att testa två gånger om dagen) att min stegring eller positivt resultat kommer framåt kvällen. Jag kan få negativt vid 16tiden men positivt 20-21. Det gick åt riktigt många stickor i början av denna resa för att se det mönstret men nu går det åt lite mindre
Cykelhjul: ja jag skulle gärna ta emot tips också!
ah men du ser! haha. Men har jag fattat det fel med att när man testar positivt så har man äl inom 48 timmar? men Att det även kan vara inom 12? Alltså då alltifrån 12-48h?