Ni som skiljer er pga sexbrist
Hur förklarar ni skiljsmässan för barn o övrig familj?
typ - nä du vet mamma ville aldrig knulla så jag ska leta nån nu kåtare kvinna istället-
? eller?
Hur förklarar ni skiljsmässan för barn o övrig familj?
typ - nä du vet mamma ville aldrig knulla så jag ska leta nån nu kåtare kvinna istället-
? eller?
Fick inte ligga och pumpa, då fick det va
Fick inte ligga och pumpa, då fick det va
Är det bara jag som tycker att de är helt galet om man tänker efter?
Oftast män som är missnöjda för dom vill ha fitta hela tiden. Spelar ingen roll om huset brinner, ungarna svälter ihjäl men ändå ska dom ligga med fejset i nån jävla fitta. Liksom är det verkligen höjdpunkten på livet då borde man nästan ta livet av sig.
Att kärleken dog, för det gjorde den.
Vi var mer som vänner i flera år och attraktionen o kärleken dog sakta. Jag kommer alltid älska honom till viss del, alla minnen och barnen vi fick, men det är inte den typen av kärlek och räcker inte. Kärleken gick över i en vänskap utan närhet och vi båda vill ha ut mer av livet.
Jag tror att mer än 90% av de som lever i sexlösa relationer har en partner som slutat känna attraktion och kärlekskänslor och instället har kärleken blivit en vänskap. Resten är nog missnöjda med sexet men känner inte att partnern är lyhörd nog.
Ja kärlek borde räcka.
Oftast beror det inte enbart på sexbristen att man skiljer sig, även om den är en starkt bidragande faktor. Det brukar handla om att man är för olika för att leva ihop.
Ja kärlek borde räcka.
Är det bara jag som tycker att de är helt galet om man tänker efter?
Oftast män som är missnöjda för dom vill ha fitta hela tiden. Spelar ingen roll om huset brinner, ungarna svälter ihjäl men ändå ska dom ligga med fejset i nån jävla fitta. Liksom är det verkligen höjdpunkten på livet då borde man nästan ta livet av sig.