Inlägg från: Anonym (WTF) |Visa alla inlägg
  • Anonym (WTF)

Ni som skiljer er pga sexbrist

Hur förklarar ni skiljsmässan för barn o övrig familj? 

typ - nä du vet mamma ville aldrig knulla så jag ska leta nån nu kåtare kvinna istället- 
    ? eller?

• Svar på tråden Ni som skiljer er pga sexbrist
  • Anonym (WTF)

Man kan ju inte sluta älska ngn pga sexbrist så jag vet fan inte vad folk säger.

• Anonym (WTF)

Ja kärlek borde räcka. 

• Anonym (WTF)
    Anonym (Seg) skrev 2022-08-04 19:03:21 följande:

Fick inte ligga och pumpa, då fick det va

Är det bara jag som tycker att de är helt galet om man tänker efter? 

Oftast män som är missnöjda för dom vill ha fitta hela tiden. Spelar ingen roll om huset brinner, ungarna svälter ihjäl men ändå ska dom ligga med fejset i nån jävla fitta. Liksom är det verkligen höjdpunkten på livet då borde man nästan ta livet av sig. 

• Anonym (WTF)

Jag har upplevt att för mkt sex. Alltså tvångs sex ungefär varannan dag med min dåvarande man gjorde att min kärlek till honom tvärdog. Jag kände att jag står inte ut med dem här övergreppen flera ggr i veckan. 

Så tydligen för mkt sex kan oxå göra att kärleken försvinner.
    idag 13 år senare så avskyr jag honom. 

• Anonym (WTF)

Man kan ha fysisk närhet utan att klä av sig o klaffa på könsorgan

• Anonym (WTF)
    Anonym (jag) skrev 2022-08-05 20:11:43 följande:
    Vad jag har sett är det många som försökt hjälpa partnern att få tillbaka lusten genom att försöka förstå varför lusten saknas och genom att göra sitt bästa för att tillfredsställa partnern sexuellt. Många tar även upp förslaget att gå i parterapi för att få hjälp med problemen, men det tas inte alltid väl emot utan möts av förnekelse av problemen. Ska vi tala om förståelse och empati så visar den utan sexlust inte alltid det heller, utan viftar bort problemen och vägrar ta hjälp utifrån. 
    Hur ska partnern kunna tillfredsställa en lust som inte finns? Det enda som händer i såna här situationer är att man maniskt tänker ?varför är jag inte mer kåt? vilket gör att man får avsmak tillslut. Så att en partner ska sitta å gaffla om att tillfredsställa mig gör mig spysjuk. 
  • Anonym (WTF)
    Anonym (jag) skrev 2022-08-06 18:28:45 följande:
    Ibland kan lusten komma tillbaka, beroende på vad som är problemet. Om man till exempel tappat lusten för att man inte tycker att sexet är skönt kan det hjälpa om partnern tillfredsställer en på rätt sätt. Om man är asexuell, vilket du verkar vara, fungerar det dock antagligen inte.
    Jag är verkligen inte asexuell. Men efter år av sextjat o tvångs sex så vill man inte. Jag har inte velat pga att jag skulle vara asexuell men pga andra saker. Täta graviditeter, totalt ensam om barn o hem, elaka ord osv osv 
  • Anonym (WTF)
    Anonym (jag) skrev 2022-08-06 19:56:49 följande:
    Då beror det ju på att din partner var en otrevlig typ. Hade han varit snällare hade du nog haft mer sexlust.
    Ja och det kan oxå vara problemet varför man inte vill ha sex. Jag tror att det ofta är problemet för att karln är för tjatig
Svar på tråden Ni som skiljer er pga sexbrist