Anonym (Äcklad) skrev 2022-07-18 02:05:36 följande:
Sambo tafsar privat & offentligt
Min sambo tafsar på mig både privat och offentligt och jag hatar det,har blivit mycket värre sedan vi fick barn.Känns så svårt att lämna medans man är mammaledig.
Han kan när som daska mig på rumpan,nypa i rumpan el ta på brösten/underliv utanpå kläderna när vi är hemma,säger såklart sluta,slutar han? Nope,respektlösa idiot.
Han har även nu börjat göra det på släktträffar snabbt när folk vänder ryggen till,på stan när folk inte ser men skulle kunna se osv..så jävla obehagligt och blir så ledsen att jag ?accepterat? detta beteende trots jag bett honom sluta 1000 gånger.Vad gör man? Hur får man slut på beteendet tills separation är ett faktum.
För mig och min min man är det helt naturligt att ta på varandra mest hela tiden, smeka varandra eller kramas lite snabbt. Han kan lägga en hand på mitt lår i bilen, jag kan ge honom en liten puss i förbigående medan han sitter framför datorn och jobbar och han kan klappa mig lite snällt på rumpan eller kyssa mig i nacken när jag står och skalar potatis. Jag älskar det och skulle inte vilja ha det på ett annat sätt. Det är lekfullt, mysigt och kärleksfullt, och rätt erotiskt fast utan att vara sexuellt explicit.
När du säger att din sambo tafsar dig på brösten eller på underlivet, har han alltid varit så där? Eller upplever du att hans beröring har blivit mera sexuellt laddat på senare tid? Ibland kan det vara så att när attraktionen för ens partner har minskat under en period, så vill man inte att han eller hon ska röra en över huvud taget. En oskyldig puss eller en klapp på rumpan kan då uppfattas som direkt sexuellt kränkande.
Har du försökt att analysera varför det stör dig så mycket? Är det att han alltid tar dig på brösten och underlivet - eller är det att han tar på dig alls? Skulle det kännas mysigt med att han smekte dig över håret eller pussade dig på kinden ibland eller vill du inte bli berörd av honom över huvud taget?