Älskar man personen man bedrar ?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Min ex sambo har varit otrogen flertal gånger mot mig men och så tjejer innan mig. Han har både legat med andra tjejer flirta strula, hånglat och hade även en tjej han hade en relation med bakom min rygg.. När jag kom på honom så var det alltid från honom -Snälla lämnar mig inte jag vill bara vara med dig eller jag tror det beror på bekräftelse behov jag ska prata med en psykolog osv. Allting var lögner. Han är över 35 år och nej han ångrar sig inte trots han sa att han gjorde varje gång. Det enda han var ledsen för var att han åkte fast men ca 2-3 månader efter det så började han igen men blev bara bättre på att dölja det. Idag är han exakt likadan och har inte slutat och inte växt upp. Vissa pojkarna skiter verkligen i dina känslor och gör som de vill oavsett de se dig helt hjärt krossad i tårar. Så om din kille otrogen dumpa honom för han lär inte ångra någonting än att han inte döljde det tillräckligt bra och åkte fast!
Frågan handlade väl inte om det är rätt att vara otrogen utan om man kan vara kär i flera på en gång.
det är fel att vara otrogen.
Jag kan vara kär i flera samtidigt, men om jag skulle ha ett sexuellt förhållande med flera, så
skulle det vara bara en som jag skulle vara riktigt kär i.
Hur vet jag det ? Jag har testat det för många år sedan.