Älskar man personen man bedrar ?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Ja.
Det är så uppfriskande att vara otrogen. Bara tänka på sig själv en stund. Njuta.
Om min fru hoppar i säng med någon annan så vill jag inte veta det, så länge det är en engångsföreteelse.
Om hon inleder en längre sexuell relation som går på djupet så vill jag att hon skiljer sig från mig, för då trivs hon inte med mig.
Samma gäller omvänt. Och vi har den dealen - Inte fråga, inte berätta.
Ärlighet är överskattat. Alla människor småljuger varenda dag.
Om min fru hoppar i säng med någon annan så vill jag inte veta det, så länge det är en engångsföreteelse.
Om hon inleder en längre sexuell relation som går på djupet så vill jag att hon skiljer sig från mig, för då trivs hon inte med mig.
Samma gäller omvänt. Och vi har den dealen - Inte fråga, inte berätta.
Ärlighet är överskattat. Alla människor småljuger varenda dag.
Men man kan också älska den man mördar för att ta ett annat exempel. Kärlek kan existera separat från svek, tortyr och tom. hat.
Så att den otrogne kanske ändå älskar den denne bedrar är inget som mildrar sveket, tvärtom det gör det på sätt och vis värre.
Jämför med att ge någon en örfil. Det krävs inte så värst mycket ondska att lappa till någon man är arg på, men en speciell sorts obehaglig mentalitet och ondska att lappa till någon man är glad på.