Inlägg från: Anonym (Trivselspridare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trivselspridare)

Älskar man personen man bedrar ?

Det är så uppfriskande att vara otrogen. Bara tänka på sig själv en stund. Njuta.

Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 13:06:33 följande:
    Jag har verkligen ansträngt mig för att hjälpa honom och vår relation till mer jämlikt sexliv men det han gör funkar verkligen inte för mig. O jag har försökt att prata om det och visa honom hur jag vill att han ska göra men han kan liksom inte hålla sig. Han värderar uppenbarligen  inte mina behov...så jag tillfredsställer hans...och mina egna på annat håll.
    Självklart ska du fortsätta med detta. Du skadar ju ingen och alla får vad de behöver. Good for you girl Solig
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:27:30 följande:
    Så om jag pissar i din kaffekopp och fnissar åt att du dricker upp det så ska jag bara fortsätta med det för du vet ju ingenting och då är det ju ok?
    Du verkar inte kunna läsa. Men drick du ditt pisskaffe Solig
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 16:13:36 följande:
    Det var ditt kaffe jag skulle pissa i.
    Hur var det där med kunna läsa?
    Precis, du kan ju inte det. SÅ mycket förstår du tydligen. Fint så Solig
    Anonym (Anonym@) skrev 2022-03-16 11:43:28 följande:
    Det enda du bidragit med är ett hjärnsläpp som bara tagit plats. KindergartenObestämd
    Ahh, du gillar inte barn heller. Önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt. Men du gör det inte lätt för dig själv.
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 11:27:02 följande:

Otrogna människor och deras lama ursäkter .....

Trogna människor och deras tråkiga liv...
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 14:25:41 följande:
    Jag kan absolut förstå att trasiga människor inte kan förstå hur man kan ha kul utan att svina mot andra, men det går faktiskt.
    Fel, jag förstår att DU inte förstår. Som jag redan sagt flera gånger tidigare...
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 15:19:31 följande:
    Och jag har påpekat flera gör att jag skiter fullkomligen i vad du tror att jag tror Flört
    Ditt dåliga språk hjälper inte upp det heller tyvärr Solig
    Anonym (W) skrev 2022-03-21 17:20:05 följande:
    Försök till härskarteknik baserat på bristande läsförståelse - platt fall. Inte alls gulligt, snarare pinsamt.

(Jag skrev "de flesta", inte "alla".)
    Intagande av försvarsställning direkt, och du försöker märka ord trots att du inte vet innebörden tydligen. Tycker ändå det är gulligt att du fortfarande försöker. Det värmer verkligen Solig
Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?