• Anonym (I)

Älskar man personen man bedrar ?

Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni? 

• Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?
  • Anonym (W)
    Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 13:24:44 följande:
    Men sluta, ingen av oss lider av det vi har nu. Han får allt han vill ha...jag får nästan allt... utom det sex jag vill ha av honom...
    Får han ärlighet och sanning?

• Anonym (W)
    Anonym (Mizz S) skrev 2022-03-15 13:39:39 följande:

Sex och kärlek är inte samma sak.
    Man kan vara otrogen och hoppas på att partnern aldrig  får veta ,
    jag tror inte att människan är skapt för monogami och sköter man det bra och rätt så kan det även rädda ett förhållande.  

Det är självbedrägeri att resonera som du gör. Du försöker rättfärdiga ditt beteende genom att fantisera ihop argument för att stilla ditt eget samvete.

Tror man inte på monogami så ska man vara ärlig med det, och inte tillämpa poly i smyg bakom ryggen på den man påstår sig älska.

• Anonym (AAA)
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 01:07:19 följande:

Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni? 

Jag vet inte hur andra funkar men jag skulle aldrig vara otrogen så länge jag älskar min partner.
  • Anonym (Trivselspridare)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:27:30 följande:
    Så om jag pissar i din kaffekopp och fnissar åt att du dricker upp det så ska jag bara fortsätta med det för du vet ju ingenting och då är det ju ok?
    Du verkar inte kunna läsa. Men drick du ditt pisskaffe Solig
  • Anonym (Trivselspridare)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 16:13:36 följande:
    Det var ditt kaffe jag skulle pissa i.
    Hur var det där med kunna läsa?
    Precis, du kan ju inte det. SÅ mycket förstår du tydligen. Fint så Solig
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Trivselspridare) skrev 2022-03-15 16:28:57 följande:
    Precis, du kan ju inte det. SÅ mycket förstår du tydligen. Fint så Solig
    Jag tycker det låter mer som att du snackar BS för att slippa svara på en ganska enkel fråga eftersom du vet att ditt påstående om att det är helt ok att göra vafan man vill mot andra bara de inte får reda på det inte är något annat än ren BS!

För om du verkligen tyckte att det var ok att göra vafan man vill mot andra bara de inte får reda på det så skulle du ju självklart vara ok med att någon annan pissar i ditt kaffe bara du inte får reda på det...eller?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (AAA) skrev 2022-03-15 15:58:29 följande:
    Jag vet inte hur andra funkar men jag skulle aldrig vara otrogen så länge jag älskar min partner.
    Jag skulle snarare vilja påstå att så länge man är i ett förhållande så är man inte otrogen punkt slut, oavsett om man är kär eller inte.
  • molly50
    Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 14:17:07 följande:
    Det är inte ok för honom att knulla andra.
    Enligt dig eller enligt honom?
  • Anonym (Bocken)

Nej det tror jag inte en sekund på! Jag skulle lämna på en gång!

• wolf666
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 01:07:19 följande:

Jag var otrogen en gång. Trots att jag älskade min fru, jag ångrade mig naturligtvis. Det är längesen och jag är rätt säker på att min fru också varit otrogen någon gång under vårt långa äktenskap. Hon är väldigt vacker och hon blir ofta uppvaktad, har jag fått veta genom andra.

Går egentligen inte att svara på frågan, beror på vad man lägger i betydelsen av att älska någon fullt ut. Vi har ett mycket bra förhållande idag.
Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?