• Anonym (I)

Älskar man personen man bedrar ?

Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni? 

• Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (O) skrev 2022-03-20 01:38:16 följande:
    Han har alla chanser att sätta precis vilka villkor han vill för att vara i en relation. Hon kan ju inte tvinga honom att  stanna.
    Lite som att säga, du kan när som helst välja att söka vård för din cancer trotts att du inte vet om att du har cancer.Drömmer

Vilket otroligt bisarrt resonemang...
  • Anonym (sådär)

Otrogna människor och deras lama ursäkter .....

• Anonym (Trivselspridare)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 11:27:02 följande:

Otrogna människor och deras lama ursäkter .....

Trogna människor och deras tråkiga liv...
  • Anonym (O)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 11:18:10 följande:
    Ja du KAN sno din grannes cykel oxå men det betyder ju inte att det är ok, eller hur?

Du KAN oxå tycka att det är ok att du snor grannes cykel men han får inte sno din men det är ju ett väldigt sjukt sätt att resonera som absolut inte går att rättfärdiga med att "man inte måste ha lika villkor"  // Drömmer
    Det är fritt för grannen att ställa samma krav om han vill och jag kan inte tvinga honom vara min granne
  • Anonym (O)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 11:23:53 följande:
    Lite som att säga, du kan när som helst välja att söka vård för din cancer trotts att du inte vet om att du har cancer.Drömmer

Vilket otroligt bisarrt resonemang...
    och vi vet fortfarande inte vad hennes kille vet
  • Anonym (O)
    Anonym (W) skrev 2022-03-21 09:49:48 följande:
    Jag skulle säga tvärtom, vill man själv sätta alla regler på egen hand ska man nog inte ingå i en relation.

Och om man själv sätter regler bör man framför allt vara ärlig och öppen om dem, och inte gå bakom ryggen på sin partner.

"Vadå, enligt mina regler får jag knulla andra..."
    Man kan sätta vilka orimliga krav man vill för att vara i en relation, det är upp till var och en eftersom ingen kan tvinga en att vara i en relation med förutsättningar som man inte accepterar.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (O) skrev 2022-03-21 13:38:53 följande:
    Det är fritt för grannen att ställa samma krav om han vill och jag kan inte tvinga honom vara min granne
    Nja, det är snarare som så att ingen går omkring och förutsätter att deras granne är en idiot som snor andras cyklar utan deras tillåtelse utan det är någon normalt funtade människor helt enkelt utgår ifrån att deras granne inte kommer göra.

Och om grannen då är sån idiot att hen snor andras cyklar så duger det inte med att försöka rättfärdiga med att "grannen borde sagt att jag inte fick sno hans cykel"

Ditt resonemang är otroligt bisarrt.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Trivselspridare) skrev 2022-03-21 11:28:37 följande:
    Trogna människor och deras tråkiga liv...
    Jag kan absolut förstå att trasiga människor inte kan förstå hur man kan ha kul utan att svina mot andra, men det går faktiskt.
  • Anonym (Trivselspridare)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 14:25:41 följande:
    Jag kan absolut förstå att trasiga människor inte kan förstå hur man kan ha kul utan att svina mot andra, men det går faktiskt.
    Fel, jag förstår att DU inte förstår. Som jag redan sagt flera gånger tidigare...
  • Anonym (O)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-21 14:19:36 följande:
    Nja, det är snarare som så att ingen går omkring och förutsätter att deras granne är en idiot som snor andras cyklar utan deras tillåtelse utan det är någon normalt funtade människor helt enkelt utgår ifrån att deras granne inte kommer göra.

Och om grannen då är sån idiot att hen snor andras cyklar så duger det inte med att försöka rättfärdiga med att "grannen borde sagt att jag inte fick sno hans cykel"

Ditt resonemang är otroligt bisarrt.
    Det var du som började resonera om grannar och cyklar det är egentligen inget som jag bryr mig så mycket om faktiskt
Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?