Älskar man personen man bedrar ?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Var har jag propagerat för det?
Du har bara än en gång bevisat att du lägger tankar och åsikter på andra. Det finns inte en rad jag skrivit som ens går att misstolka så.
Vad har jag skrivit som ger dig den tolkningen? Det blir ju lite märkligt om jag ska argumentera för eller emot din tolkning av det jag skriver och inte det jag menar?
Då blir jag och mina åsikter, hela grunden för diskussionsforum, överflödiga.
Jag kan tycka....man älskar troligen inte en person fullt ut om man är otrogen. Uppenbarligen saknas något. Kan visserligen ha att göra med att "ge igen" vilket jag uppfattat är relativt vanligt....
I annonsen skulle det stå att du älskar att tala om för andra vad de känner och tänker och sedan resonera från din egen bild?
Det faktum att du tycker att du kan sätta villkor för andras behov, drifter och känslor efter ditt eget tycke säger mycket om din självbild.
Du kan ju inte ens kontrollera dina egna.
"I annonsen skulle det stå att du älskar att tala om för andra vad de känner och tänker och sedan resonera från din egen bild?"
Thanks for proving my point.
"I annonsen skulle det stå att du älskar att tala om för andra vad de känner och tänker och sedan resonera från din egen bild?"
Thanks for proving my point.
I annonsen skulle det stå att du älskar att tala om för andra vad de känner och tänker och sedan resonera från din egen bild?
Det faktum att du tycker att du kan sätta villkor för andras behov, drifter och känslor efter ditt eget tycke säger mycket om din självbild.
Du kan ju inte ens kontrollera dina egna.