• Anonym (I)

Älskar man personen man bedrar ?

Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni? 

• Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?
  • Anonym (Trivselspridare)
    Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 13:06:33 följande:
    Jag har verkligen ansträngt mig för att hjälpa honom och vår relation till mer jämlikt sexliv men det han gör funkar verkligen inte för mig. O jag har försökt att prata om det och visa honom hur jag vill att han ska göra men han kan liksom inte hålla sig. Han värderar uppenbarligen  inte mina behov...så jag tillfredsställer hans...och mina egna på annat håll.
    Självklart ska du fortsätta med detta. Du skadar ju ingen och alla får vad de behöver. Good for you girl Solig
  • Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:16:08 följande:
    Ja, vissa människor tycker ju att när man inte kan komma överens om något med andra så är det ok att gå bakom ryggen på dem och ljuga. Andra tycker att det är bättre att gå isär och hitta någon man matchar bättre med.

Vilket av dessa tror du din partner hade föredragit?
    Och varför anser du dig ha rätten att välja åt honom?
    Men sluta, ingen av oss lider av det vi har nu. Han får allt han vill ha...jag får nästan allt... utom det sex jag vill ha av honom...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 13:24:44 följande:
    Men sluta, ingen av oss lider av det vi har nu. Han får allt han vill ha...jag får nästan allt... utom det sex jag vill ha av honom...
    Säger du ja, men det är ju vad DU tycker, vad HAN tycker skiter du tydligen fullkomligen i eller hur?
  • Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:28:53 följande:
    Säger du ja, men det är ju vad DU tycker, vad HAN tycker skiter du tydligen fullkomligen i eller hur?

Nej jag skiter inte i vad han tycker eller vill. Han får knulla hur mkt o ofta han vill.

Han får allt han vill ha på den fronten och alla andra i en relation.

Jag får allt utom bra sex. Som för mig är jävligt viktigt.

Att han inte skulle stå ut med att jag är otrogen struntar jag i...eftersom han inte vill lyssna eller lära sig bemöta mig på det sätt jag behöver...även fast jag offrar mig för hans skull.

O han kommer aldrig få vet något om det heller så....

• Anonym (aldrig)

Nej, en sådan enorm skada som man åsamkar sin partner om man är otrogen skulle man aldrig ens tänka sig att göra mot någon man älskar! Helt omöjligt. 

• Anonym (Mizz S)

Sex och kärlek är inte samma sak.
    Man kan vara otrogen och hoppas på att partnern aldrig  får veta ,
    jag tror inte att människan är skapt för monogami och sköter man det bra och rätt så kan det även rädda ett förhållande.  

• Anonym (sådär)
    Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 13:37:25 följande:

Nej jag skiter inte i vad han tycker eller vill. Han får knulla hur mkt o ofta han vill.

Han får allt han vill ha på den fronten och alla andra i en relation.

Jag får allt utom bra sex. Som för mig är jävligt viktigt.

Att han inte skulle stå ut med att jag är otrogen struntar jag i...eftersom han inte vill lyssna eller lära sig bemöta mig på det sätt jag behöver...även fast jag offrar mig för hans skull.

O han kommer aldrig få vet något om det heller så....

Och hur har du tänkt dig att han ska veta att det är ok att knulla andra som du gör när du håller ditt knullande med naprapaten hemligt för honom?

Du hittar ju bara på en massa väldigt dåliga ursäkter för att rättfärdiga din falskhet.

Ja att du får det bra tror jag säkert, det är ju därför du gör det. Frågan är bara att om din man är ok med att du knullar naprapat och varför du tycker att det är ok att manipulera honom att leva med dig genom att undanhålla det för honom?

Han har väl oxå rätt att ha en åsikt om vilket slags förhållande ni ska ha?

Ja alla som är otrogna inbillar sig att ingen kommer få reda på det någonsin, men sen åker ju rätt många dit på det ändå. Men det är helt irrelevant, för bara för att han inte vet något så betyder inte att de du gör mot honom är ok.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Mizz S) skrev 2022-03-15 13:39:39 följande:

Sex och kärlek är inte samma sak.
    Man kan vara otrogen och hoppas på att partnern aldrig  får veta ,
    jag tror inte att människan är skapt för monogami och sköter man det bra och rätt så kan det även rädda ett förhållande.  

Vad har polyamori med svek och lögner att göra?

Om man inte vill leva monogamt, varför ger man då sig in i ett monogamt förhållande öht?
  • Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:55:17 följande:
    Och hur har du tänkt dig att han ska veta att det är ok att knulla andra som du gör när du håller ditt knullande med naprapaten hemligt för honom?

Du hittar ju bara på en massa väldigt dåliga ursäkter för att rättfärdiga din falskhet.

Ja att du får det bra tror jag säkert, det är ju därför du gör det. Frågan är bara att om din man är ok med att du knullar naprapat och varför du tycker att det är ok att manipulera honom att leva med dig genom att undanhålla det för honom?

Han har väl oxå rätt att ha en åsikt om vilket slags förhållande ni ska ha?

Ja alla som är otrogna inbillar sig att ingen kommer få reda på det någonsin, men sen åker ju rätt många dit på det ändå. Men det är helt irrelevant, för bara för att han inte vet något så betyder inte att de du gör mot honom är ok.
    Det är inte ok för honom att knulla andra.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jannica) skrev 2022-03-15 14:17:07 följande:
    Det är inte ok för honom att knulla andra.
    Ok spå det är inte ok för honom att knulla andra men helt ok för dig?
    Du bestämmer vad som är ok och inte ok för BÅDA
Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?