Älskar man personen man bedrar ?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Kan man fullt ut älska en person när man försökt ligga med andra?? Vad säger Ni?
Nej jag skiter inte i vad han tycker eller vill. Han får knulla hur mkt o ofta han vill.
Han får allt han vill ha på den fronten och alla andra i en relation.
Jag får allt utom bra sex. Som för mig är jävligt viktigt.
Att han inte skulle stå ut med att jag är otrogen struntar jag i...eftersom han inte vill lyssna eller lära sig bemöta mig på det sätt jag behöver...även fast jag offrar mig för hans skull.
O han kommer aldrig få vet något om det heller så....
Nej, en sådan enorm skada som man åsamkar sin partner om man är otrogen skulle man aldrig ens tänka sig att göra mot någon man älskar! Helt omöjligt.
Sex och kärlek är inte samma sak.
Man kan vara otrogen och hoppas på att partnern aldrig får veta ,
jag tror inte att människan är skapt för monogami och sköter man det bra och rätt så kan det även rädda ett förhållande.
Nej jag skiter inte i vad han tycker eller vill. Han får knulla hur mkt o ofta han vill.
Han får allt han vill ha på den fronten och alla andra i en relation.
Jag får allt utom bra sex. Som för mig är jävligt viktigt.
Att han inte skulle stå ut med att jag är otrogen struntar jag i...eftersom han inte vill lyssna eller lära sig bemöta mig på det sätt jag behöver...även fast jag offrar mig för hans skull.
O han kommer aldrig få vet något om det heller så....
Sex och kärlek är inte samma sak.
Man kan vara otrogen och hoppas på att partnern aldrig får veta ,
jag tror inte att människan är skapt för monogami och sköter man det bra och rätt så kan det även rädda ett förhållande.