Inlägg från: Anonym (Jannica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jannica)

Älskar man personen man bedrar ?

Är otrogen mot min partner ibland.

Jag älskar honom väldigt mycket.

Men...han kommer för fort (på 2-3 min) när vi har sex och han är inte beredd att jobba på den biten.

Så vårt sexliv känns tråkigt och mest som att jag bara är nån slaskhink han tömmer sig i.

Han är totalt ointresserad av att fortsätta efter han kommit eller ge mig lite tid så jag hinner med innan han tränger in så att säga. Är han väl inne så har jag 2-3 min på mig att komma. O då känns det bara som waste of effort att ens försöka iom att det är min enda chans att komma tsm med honom. KLart det hänt några ggr under åren att vi kommit samtidigt eller båda två...men jag kan nog räkna de gångerna på 10 fingrar, på 13 år.

Har försökt med allt möjligt för att vägleda och bromsa, hinna med själv mm men han känner sig bara dålig och får dåligt samvete. Han har nån uppfattning om att man ska går "direkt på bäret"o gnugga hårt och fingerknulla tjejer med 4 fingrar. O bara för att kroppen reagerar på friktionen o blir våt så tror han att man är kåt.

O det spelar absolut ingen rll om jag tar bort eller leder hans hand annorlunda. Han ska göra på sitt sätt. Han är så pinsamt kass i sängen.

O jag har försökt, tro mig. De 13 år vi levt ihop har jag försökt med ALLT han gått med på...inte sexterapi för det vill han inte. Men andra hjälpmedel såsom dildos som är våldsamt avtändande för mig samt olika glidmedel, handklovar, bondage mm mm. Han är inprogrammerad på ett sätt o verkar stört omöjlig att omprogrammera med riktig fakta och vägledning.

Han tar illa vid sig om jag berättar att jag kommit på egen hand under dagen och känner sig då otillräcklig. Vilket han ju är. Men jag vill ju inte kasta o gnugga in det i fejset på honom.

Så...emellanåt är jag otrogen mot honom med min naprapat. Ingen annan. Bara naprapaten.

Jag vet att det är fel och hej o hå...men min man kommer inte få veta ngt o jag o naprapaten kan få våra behov tillgodosedda.

Så...jo jag älskar min man innerligt. Tillräckligt mkt för att ge honom sex på det sätt HAN vill och förstår och KAN helt utan min egen vinning. Men jag älskar även att ligga med min naprapat, som f.ö är lyckligt gift och har 2 barn men uppenbart söker lite spänning vid sidan om.

Jag ser problematiken men allt utom vårt sexliv är underbart. O jag är en kvinna med mycket hög sexdrift så jag har valt att göra såhär...

• Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 12:59:34 följande:
    Vadå så du önskar att du bedrog din fru och manipulerade henne att leva i en lögn så du kunde få ha det roligt vid sidan av? Du önskar att du vore en skrupelfri egoist? Är det något att sträva efter?

Dessutom så kan kvinnor till skillnad från män fortsätta ha sex efter att de kommit och få flera orgasmer och flesta män skulle nog se att det går fort för frun som något positivt för det innebär ju oftast att hon kan få flera orgasmer på raken. Så exakt vad är det som förhindrar att ni fortsätter ha sex efter att hon kommit tills du oxå kommer? 

Och varför är att ge sig ut och knulla naprapat den enda lösningen på ert "problem"?
    Jag har verkligen ansträngt mig för att hjälpa honom och vår relation till mer jämlikt sexliv men det han gör funkar verkligen inte för mig. O jag har försökt att prata om det och visa honom hur jag vill att han ska göra men han kan liksom inte hålla sig. Han värderar uppenbarligen  inte mina behov...så jag tillfredsställer hans...och mina egna på annat håll.
  • Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:16:08 följande:
    Ja, vissa människor tycker ju att när man inte kan komma överens om något med andra så är det ok att gå bakom ryggen på dem och ljuga. Andra tycker att det är bättre att gå isär och hitta någon man matchar bättre med.

Vilket av dessa tror du din partner hade föredragit?
    Och varför anser du dig ha rätten att välja åt honom?
    Men sluta, ingen av oss lider av det vi har nu. Han får allt han vill ha...jag får nästan allt... utom det sex jag vill ha av honom...
  • Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:28:53 följande:
    Säger du ja, men det är ju vad DU tycker, vad HAN tycker skiter du tydligen fullkomligen i eller hur?

Nej jag skiter inte i vad han tycker eller vill. Han får knulla hur mkt o ofta han vill.

Han får allt han vill ha på den fronten och alla andra i en relation.

Jag får allt utom bra sex. Som för mig är jävligt viktigt.

Att han inte skulle stå ut med att jag är otrogen struntar jag i...eftersom han inte vill lyssna eller lära sig bemöta mig på det sätt jag behöver...även fast jag offrar mig för hans skull.

O han kommer aldrig få vet något om det heller så....

• Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 13:55:17 följande:
    Och hur har du tänkt dig att han ska veta att det är ok att knulla andra som du gör när du håller ditt knullande med naprapaten hemligt för honom?

Du hittar ju bara på en massa väldigt dåliga ursäkter för att rättfärdiga din falskhet.

Ja att du får det bra tror jag säkert, det är ju därför du gör det. Frågan är bara att om din man är ok med att du knullar naprapat och varför du tycker att det är ok att manipulera honom att leva med dig genom att undanhålla det för honom?

Han har väl oxå rätt att ha en åsikt om vilket slags förhållande ni ska ha?

Ja alla som är otrogna inbillar sig att ingen kommer få reda på det någonsin, men sen åker ju rätt många dit på det ändå. Men det är helt irrelevant, för bara för att han inte vet något så betyder inte att de du gör mot honom är ok.
    Det är inte ok för honom att knulla andra.
  • Anonym (Jannica)
    Anonym (sådär) skrev 2022-03-15 14:38:53 följande:
    Ok spå det är inte ok för honom att knulla andra men helt ok för dig?
    Du bestämmer vad som är ok och inte ok för BÅDA
    Exakt ????
Svar på tråden Älskar man personen man bedrar ?