Hanna Gitta skrev 2023-02-22 15:10:26 följande:
En dag efter förväntad mens... Inga spottings, ingen mens. Konstig värk ibland men det kör liksom inte igång. Har inga gravtest kvar heller haha så typiskt!
Spännande värre!! Har du lång till affären?
Brallans skrev 2023-02-22 09:08:18 följande:
Känns som man numera aldrig har några skyhöga förhoppningar man bara glider med liksom haha.. man har ju mer förhoppningar för andra än sig själv :)
Jo jag mår bra, första missfallet var tufft men allt efter har jag varit förberedd på.. låter hemskt men ett bra skydd för sig själv att vänta missfall och inte bebis och tur var väl det för annars hade jag nog legat på psyket.
Det som är lite läskigt är väl gyn besöket nästa vecka, drömde i natt att läkaren skrattade åt mig och sa "herregud din gamla kossa vad tror du egentligen? hela du är ju helt rutten och gammal därinne"
Insåg att förra året hoppade jag över denna månaden för att jag inte ville ha dec bebis, nu vill jag bara ha bebis oavsett när den kommer..
Men fy vilken stressdröm. Har också börjat drömma på nätterna på olika vis om graviditet etc. Har tänkt att jag kunnat distansera mig tidigare men nu börjar det känns att detta faktiskt börjat påverka mig negativt psykiskt. Ska medvetet börja fokusera mera på ?andra intressen? haha för att jag har alltid haft lätt att snöa in mig på olika saker i perioder och läser på lite för mkt. Får se hur det går ;)