• Cocachins

För oss 35+ som försöker bli gravida

Brallans haha nää precis pos äl test är inget att skoja om Haha. Tänker att typ ivf klinikerna etc kör ju rätt benhårt på insemination inom typ ett dygn från pos äl test så statistiskt ska nog äl släppa nära inpå inom iaf två dygn. Men jag ser ju också din temp.., är den vaginal? Då borde den ju ändå vara rätt tillförlitlig även om kan hoppa lite. Din graf ser riktigt lovande ut hur som helst. Vilken cd testar du? ;) Har du testa tidigt test hemma? 

Min graf börjar också se riktigt spännande ut. Är ju bara tredje månaden jag tempar, men den skiljer sig lite från två föregående, förut har tempen gått upp men sen hoppat upp och ner, nu har den legat stabilt uppe i tre dagar. 

• Cocachins
    Brallans skrev 2023-03-12 07:42:03 följande:

Måste missat den helt tidigare 😆

Din graf ser ju väldigt fin ut, hur var dagens temp? 

Dagens temp var också 36.9 så otroligt stabilt ligger den där. Hur var din temp idag? 

Eftersom du tempar oralt så tänker jag att det är ännu mer imponerande att din temp ligger så högt nu, iaf min orala temp ligger lite lägre.

Känner du några symtom? 

• Cocachins

Det är lite lustigt hur lika våra grafer är Brallans. Du kör inget testa tidigt idag utan avvaktar lite till? 36.8 är ju ändå fortfarande högt tänker jag :) Själv testar jag tidigast imorgon men annars vore det kanske mer rimligt att minst vänta till ons för så är jag på äl+10 iaf. Extra mycket nagelbitare för dig då osäkerheten kring vilken dag du är på finns. Håller tummarna så!!!
  • Cocachins

37.0 imorse i morgon temp så hög har jag inte haft nån morgon sen Jag började temps för knappt 3 mån sedan. Kunde då inte hålla mig så tog ett hcg 25 test, men det var tot blankt, men är äl+9 idag så känner att det ändå inte säger mig så mycket. Känner mig optimistisk just nu pga tempen. Men jag vill gärna ha antydan till stäck på testet före äl +11 annars kmr jag nog bli pessimistisk igen..

• Cocachins

Åh vad gulliga ni är som blir så blir så peppade på min graf, tack för all positivitet, hejarop och tumhållningar, denna grupp är verkligen bäst Hjärta

Jag har inbillat mig både det ena och andra symtomet som lite illamående lite yrsel nån gång sådär osv. MEN det är inga symtom som jag inte också inbillat mig förut när jag inte varit gravid så det är inget jag skulle lita på haha

• Cocachins

Jag har precis plussat här idag!!! Kanske inte syns så tydligt på bilden men det är ett till streck där Hjärta Började försöka i juni 2022 med ett missfall i vecka 8 i början på december. Men nu alltså ett nytt pluss! Mycket kan såklart hända närmaste tiden och får följa upp med fler test.. men just nu tillåter jag mig själv att känna mig glad och optimistisk!

• Cocachins

TACK bästa gruppen, tack för alla grattis idag till varende än av er, ni är så fina! HjärtaJag minns de där två månaderna i höstas när jag var gravid hur jag verkligen saknade er, att ha några att bolla alla sina tankar med & gemenskapen. Nu är det ju extremt tidigt så vi får väl se om detta håller såklart? Men om det skulle vara så att jag med tiden ska få hoppa vidare till nån form av bf-grupp här på familjeliv så anar ni inte hur mkt jag skulle vilja ta er alla i handen och dra med er dit,.. men jag vet att snart kommer ni också men vill helst ha med er alla bums nu nu nu! 

Hannis1983 vad härligt att kroppen är tillbaka på banan så snabbt igen. Jag har läst att ibland är man t.o.m mer fertil efter mf pga hormoner eller liknande, så heja ägget! 

Brallans Alltså jag biter på naglarna tillsammans med dig just nu? Hjärta

Maymom härligt med starkare streck Hjärta Vad får du för bf i kalkylatorn? Jag fick 28 nov, men är rätt säker på att jag kanske kmr snittas runt den 10 nov (om det går så lång.., gisses märker redan nu hur jag inte vill jinxa med tanke på ma sist..) 

• Cocachins

Symetrical riktigt fin graf, spännande tider nu!!

Brallans du kankse hade äl där tidigare ändå om mensen kmr nu? Men hoppas den håller sig borta..! Trist med tempdippen den var ju så himla hög där ett tag! 

Lojsan vilken graf, tempen följer ju ändå verkligen en bana, alltså jag menar den hoppar inte utan följer sin egen bana. Men Svårttytt ur fertilitetssympunkt. Hoppas så att nån av de där 5 äggblåsorna kan bli ett guldägg! 

• Cocachins

Hanna Gitta Hur gick det med testandet idag? 

Symetrical nej nej ingen mens..! hur ser din graf ut idag?

Snorkfröken & co Trevlig helg och skål! Skål

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida