MalinJ skrev 2023-03-21 14:35:44 följande:
Hihi jag som är otydlig bara. Ja att man får en höjning så är det ju men jag menade när själva ägget skäller då brukar ju tempen dyka för att sen stiga igen. Blev det bättre tro?
Det jag menar är att jag brukar få höjning någon dag innan positivt ältest, fortfarande hög när den kommit men sen dagen efter då ägget släppt då sjunker den och sen nästa dag höjs den igen.
Men här blev det inte så utan här sjönk min på positiv dag för att sedan höjas dagen efter, blev typ omvänt, var lite så jag tänkte. Jag fick en höjning direkt dagen efter positivt. Aldrig hänt mig.
och nu får jag gå med ovisshet för min sambo har smittat mig med magsjuka och hög feber, legat med 39.6 graders feber sen i morse. Helt galet!
Så har inte loggat något idag för min basala visade 38.95 medans örontempen 39.6. Vet inte varför den basala visade lägre men tror det är för att jag av en slump drack kallt innan eftersom jag kokade sönder.
Så denna äl är körd, haha
Kan det få gå bra någon äl för mig? Nu sista månaderna har det varit något hela tiden.
Heja er andra!
Lojsan, vad skönt att det börjar ordna upp sig för dig. Kanske ör det något positivt att det plötsligt krånglar till sig för oss det kanske betyder att det snart vänder och blir ett plus. Att kroppen behövde ?krascha? och börja om.
Håller tummarna för dig
Jaha nu förstår jag. Det kanske släppte vid en senare tid på dygnet så den där lilla dippen aldrig kom med i din morgontemp. Ni såg ju ut att fått till ett bra ligg där iaf., så håller tummarna stenhårt nu!
Elisabeth83 Grattis det är positivt, ett hcg test ska i princip aldrig kunna visa fel om det är ett tydligt streck så som du har (och inget torkstreck). Så Stort Grattis, det är ett pluss!