För oss 35+ som försöker bli gravida
Herregud jag måste börja dubbelkolla innan jag skickar iväg min texter.. det är ju helt obegripligt vad jag skrivit.
*när du skriver att äl uteblivit, har du då haft mens den månaden
Herregud jag måste börja dubbelkolla innan jag skickar iväg min texter.. det är ju helt obegripligt vad jag skrivit.
*när du skriver att äl uteblivit, har du då haft mens den månaden
Stort Grattis Brallans Jag håller tummarna för att det får stanna nu!!!
Äl+10 idag och det var då jag plussade sist. Men neg test även imorse och har en temp som ligger kvar varken upp eller ner. Blev lite besviken hade hoppats på idag just eftersom jag plussade sist då.. så nu känner jag mig genast mycket mer skeptisk till denna månad från att ha varit super hypad och inbillat mig det ena och andra.. haha
Cocachins: det var samma för mig, plussade på äl +10 och blev sjukt besviken nu när det inte blev. Nu är jag på äl +15 och inte mens i sikte men fortfarande inte positivt gravtest heller! Ingen mensvärk, ingen rosa flytning inte en bloddroppe har jag sett, jag är så förvirrad!!! Aldrig haft så långt från äl till mens, brukar vara 11-14 dar. Har mensen inte kommit i morgon så blir det till att köpa ett test igen 😄
Alltså min graf är helt bananas om någon vill ta en kik 😂
Ja jag vet ☹️ svettats inatt med så skulle inte förvåna mig om mensen kommer idag
Här kommer dagens blanka test
Snorkfröken är detta din första graviditet? Hur har det annars känts förut?
Vid min första graviditet hade jag jättemycket mensvärk och jag var så övertygad om att mensen var på g så jag tog Ipren. Hade även testat neg bara dagar innan, så hade inte en tanke på att jag var gravid. Men så kom ingen mens utan hade bara mensvärk i 2 dygn.. då tog jag ett nytt test som var positivt. Så jag vill säga är alltså att det kan kännas precis som mensvärk när livmodern börjar växa.
Fasen vad deppigt det känns här i tråden nu för oss alla, blir ledsen, vi hade behövt ett plus här inne?!
Äl +12 och neg test här. Inväntar mensen nu.