Symetrical skrev 2023-01-17 06:54:20 följande:
Jag tror också att du snarare hade äl på cd 13 och tror även att ff kommer att flytta äl dit om du får högre temp imorgon med. Ff behöver 3 dagar med hög temp innan den bekräftar äl. Hade du inga fertila flytningar dessa dagar? Isf är det bra att registrera dessa, så får ff ytterligare hjälp med beräkningen 😊
Vad menar du förresten med utslag på stickorna? Var de helt positiva eller bara starka? Skicka gärna bild om du har 😀
Aha den kan komma att korrigera sig själv och flytta äl alltså, intressant! Det där med att tyda flytningar har jag tyvärr aldrig förstått mig på så har tyvärr inget svar där, märker alltså ingen skillnad.
Så här såg mina stickor ut, det som är förvirrande för er kan vara att jag numrerade dem efter datum så den det står 11 (betyder 11 Jan) vilket är cd10 och 12Jan cd 11 osv. Ser då en stegring 11, 12, 13, 14 Jan (motsvarar cykelslang 10,11,12,13) . Jag borde väl därför haft äl på cd 13? Kan tillägga att jag aldrig får sådär superstarkt utslag som vissa verkar få, utan såhär stark blir alltid min stegring som mest.