För oss 35+ som försöker bli gravida
Herregud jag var så säker där under några minuter på att jag igen skulle komma tillbaka till er grupp med tempning, äl stickor och allt. Var nämligen på ett tidigt UL idag och hon kunde inte se någonting, hon började fråga om jag ens fått pos graviditets test, när jag tagit det, när sista mens var osv osv. Gick sen och hämtade en kollega, men kom tillbaka utan kollega, började leta på nytt och då tillslut hittade hon något! Herregud vilken pers, jag trodde verkligen det var totalt kört. Pga den skakiga början gjorde hon sen även ett VUL (konstigt? hon inte gjorde det från början men hon sa det skulle synas på UL) och då syntes det mycket tydligare. Lättnad. 16.6 starka mm, ett tickade hjärta och datering 8+1 vilket stämmer perfekt. Så nu blir nästa steg för oss Nipt. Jag hoppas ni inte tycker denna form av uppdatering är störande men kände lixom bara att ni varit med mig hela vägen här under året med försök missfallet etc så ville dela även detta med er. Jag är inne och läser här så gott som dagligen och hejjar och håller tummarna för er ska ni veta <3