För oss 35+ som försöker bli gravida
Grattis Malin, följts åt länge här inne nu, så glad för din skull!
Grattis Malin, följts åt länge här inne nu, så glad för din skull!
Som jag misstänkte verkar det vara krämen som dragit upp tempen och förlängt lutealfasen (vilket ju är bra!) för blankt test. Eller ev babyplans klassiska spök, men det borde absolut synas tydligare ifall mina symptom varit graviditetsrelaterade 😝
Kanske ett befruktat ägg som inte ville fästa ordentligt 🤷🏼?♀️
Tyvärr så slutade min resa i v 10 med en MA där hjärtat slutar slå i v 7. Igen. Tredje MA på raken nu det här året. Och dessförinnan har jag även haft två vanliga MF, så det är femte graviditeten på raken som gått om intet nu.
försöker för övrigt också med en liten fyra nu.
Här går det segt framåt. Tempar på men är ingen hög morgontemp här, känner att det behöver upp i 26.9-37 för att det ska bli intressant för mig.
Glömde skriva att det jag haft mest kämpigt med är illamående och sedan håll, håll på vänster sida av magen.
Sen tidigare för någon dag sedan ont i magen som man kan få när man håller inne för mycket gaser, jag var gasig men det ville liksom inte komma ut hela tiden och bildades då i magen.
Hoppas ni fattar vad jag menar. Och vid dessa tillfällen har jag då också fått en liten spottings.
Usch vad jobbigt Malin, lider med dig. Supertufft verkligen ? ❤️❤️❤️ Mina missfall har ju varit lite senare men har typ börjat med att jag slutat må illa, sen har jag fått rosa eller bruna flytningar. När väl mensvärken kom igång kraftigt så kom det igång och var över på 1 dygn. Men mina har varit ma och gång två så fick jag ta ta tabletter för att få igång det. Jag har tyckt det känt bättre mentalt när man var igenom det, det var som värst när man varit mitt i det?
Men med det sagt så hoppas jag såklart innerligt för din skull att så inte är fallet.. Kram!
Va just på toa å de kom en hel del äggviteflytningar.
Imorse va det bara klibbigt.
Har en hel del smärta från nedre området.
Fertila tiden e från imorgon till lördag enligt FF medans klockan e imorgon till måndag.
Kan det va så att ÄLen e pågång redan imorgon å inte på lördag som FF tror?
Skall ja ta mig hem på lunchen för å ta ett ÄLtest eller vänta till efter 17 när ja kommit hem?
Ja den där 37 tempen satt fint igår men imorse var jag nere på 36,8 igen. Är äl +10 imorgon så kanske tar ett test då ändå. Vart är du i cykeln börjar du närma dig äl?