• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-19 03:34:15 följande:
    De kanske inte vill ställa upp om de vet om det men det är ändå taskigt att hålla det hemligt för de.
    "ställa upp"? Är det det man gör när man har sex med någon?

Vi har aldrig diskuterat den saken. De vet att jag är gift, jag har aldrig fått frågan om jag har sex med min man och jag brukar helt enkelt ta för givet att de har sex med sina respektive. 
  • Sharpshooter
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 15:35:22 följande:
    "ställa upp"? Är det det man gör när man har sex med någon?

Vi har aldrig diskuterat den saken. De vet att jag är gift, jag har aldrig fått frågan om jag har sex med min man och jag brukar helt enkelt ta för givet att de har sex med sina respektive. 
    Hemskt om man måste "ställa upp" på sex, det ska ju ske för att båda parter vill, annars kan det ju kvitta
  • Anonym (Fwb/Kk, 46 år)
    Sharpshooter skrev 2023-06-20 15:45:56 följande:
    Hemskt om man måste "ställa upp" på sex, det ska ju ske för att båda parter vill, annars kan det ju kvitta
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
  • Sharpshooter
    Anonym (Fwb/Kk, 46 år) skrev 2023-06-20 16:35:27 följande:
    Just det. Jag har också sex för att jag vill, inte för att behaga andra. Det blir liksom så på köpet av min sköna vilja. 😉
    Exakt så ska det ju vara. Jag blir ju kåt av att få någon att njuta....och njuter mer själv.
  • Anonym (Lena)
    Anonym (Kille) skrev 2023-06-19 03:25:18 följande:
    Ja, men det var ju inte riktigt frågan, hur stor åldersskillnad med 70+ kan det vara?
    Tänker det är upp till var och en. Hur stor åldersskillnad som känns rätt. Är nåt väldigt individuellt från fall till fall. Vad tycker du är okej för en 70+? 10 år, 20 år eller 30 års åldersskillnad? Annat förslag?
  • Givdul
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-20 23:14:45 följande:
    Tänker det är upp till var och en. Hur stor åldersskillnad som känns rätt. Är nåt väldigt individuellt från fall till fall. Vad tycker du är okej för en 70+? 10 år, 20 år eller 30 års åldersskillnad? Annat förslag?
    Inte för att kapa samtalet men vore det inte mindre tragiskt om ålderskillnaden var upp till paret i fråga. Och omgivningen bara tyckte det var ok eftersom det inte var deras ensak. 
  • Anonym (Lena)
    Givdul skrev 2023-06-20 23:50:49 följande:
    Inte för att kapa samtalet men vore det inte mindre tragiskt om ålderskillnaden var upp till paret i fråga. Och omgivningen bara tyckte det var ok eftersom det inte var deras ensak. 
    Jodå, det vore glädjefullt om åldersskillnaden vore upp till paret ifråga. Glad Så länge båda parter byxmyndiga. Nu var det mest så att jag svarade på en killes förfrågan ställd till mig. Spekulerade löst. 
  • Givdul
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-21 00:48:59 följande:
    Jodå, det vore glädjefullt om åldersskillnaden vore upp till paret ifråga. GladSkrattande Så länge båda parter byxmyndiga. Nu var det mest så att jag svarade på en killes förfrågan ställd till mig. Spekulerade löst. 
    Haha visst är det en fördel om båda är överens om åldersskillnaden. Glad. Jag menade inget fel med det du skrev utan tyckte bara det vara bra åsikter. Så bra spekulerande
  • Hans71

När jag var 30 hade jag en kk på 60plus bara man är på samma nivå rent sexuellt så funkar det bra. Har funderat mycket på det där med fwb hade en för många år sen bästaförhållandet jag haft o skulle gärna ha det igen men lite dålig koll på vart man ska söka någon.

• Anonym (Nätfiske)
    Hans71 skrev 2023-06-24 13:32:39 följande:

När jag var 30 hade jag en kk på 60plus bara man är på samma nivå rent sexuellt så funkar det bra. Har funderat mycket på det där med fwb hade en för många år sen bästaförhållandet jag haft o skulle gärna ha det igen men lite dålig koll på vart man ska söka någon.

Jag skulle testa någon av dejtingapparna.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?