• Anonym (Snuvan)

Vill kvinnor 55+ ha kk?

Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

• Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Sharpshooter
    Anonym (Tjej 50+) skrev 2023-10-09 21:53:02 följande:

Ja det vill jag!
    Men ingen yngre. Helst jämnårig eller äldre än mig :)

Trevligt.....;)
  • Anonym (Anonym(smile))
    Anonym (Lena) skrev 2023-06-20 23:14:45 följande:
    Tänker det är upp till var och en. Hur stor åldersskillnad som känns rätt. Är nåt väldigt individuellt från fall till fall. Vad tycker du är okej för en 70+? 10 år, 20 år eller 30 års åldersskillnad? Annat förslag?
    håller med. Det spelar väl inte så stor roll om det klickar och matchar i energi nivå?
  • Anonym (Anonym(smile))
    Less is more skrev 2023-09-15 20:36:10 följande:
    Vill kvinnor 55+ ha kk?

Jag är 50+ och tycker män i 40 års åldern är stiligast, vackrast, snyggast. De har fortfarande, blicken, energin och är nyfikna på livet. 

Men åldern är inte viktigast. Han skulle likagärna kunna vara i min egen ålder så klart. Fast i 50-60 års åldern börjar många män få hjärtproblem, stroke, ryggproblem och sånt. Jag har väninnor som får ta hand sina män för att de inte kollat upp sin hälsa och tagit hand om sig innan. Det är tråkigt.

Dock är jag inte singel, så kk blir en väldigt hypotetisk fråga från min sida. Det är inte aktuellt.

Det behöver inte vara 100% aktuellt. Du behöver inte äta bara hemlagad eftersom du har ett kök. Det är väl okej att prova en annan smak. Inte nyttigt om det är ofta och flera bara 😉. 
  • Anonym (Ny Rakad)

Synd att det är lite svårt att hitta FWB/KK av det Q könet Cool
    Hade ju gärna haft det..reser i hela landet å bor i 08.

• Anonym (Anonym(smile))
    Anonym (Ny Rakad) skrev 2023-10-10 14:25:20 följande:

Svårt om man är kräsen. lätt annars . Bättre att vara kräsen när du ändå vill kliva över kanten 😉
  • Anonym (Kvinna 47)
    Anonym (Ny Rakad) skrev 2023-10-10 14:25:20 följande:

Men att ha en fwb som man ligger med några gånger om året är inte speciellt tillfredställande.
    Jag vill inte ligga med flera, jag vill utforska med en och samma person och mycket oftare än så. ska jag ha en fwb så ska det vara en vän och han ska bo nära så vi kan ses någon gång varje vecka och kunna vara spontana. 
  • Anonym (Ny Rakad)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2023-10-10 15:19:19 följande:
    Men att ha en fwb som man ligger med några gånger om året är inte speciellt tillfredställande.
    Jag vill inte ligga med flera, jag vill utforska med en och samma person och mycket oftare än så. ska jag ha en fwb så ska det vara en vän och han ska bo nära så vi kan ses någon gång varje vecka och kunna vara spontana. 
    Håller med , är inte intresserad av att ha flera (sorry om det kanske kunde uppfattas så)
  • Gbgkillen73a

Ja det vill jag!

Så härligt. Är du singel? 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kvinna 47) skrev 2023-10-10 15:19:19 följande:
    Håller med dig det är alltid bäst att hålla sig till 1, vem vet vi kanske är grannar utan att veta om det, lol.
  • Anonym (Kille)

Ja det vill jag!

Nej där förlorade jag dig jag är yngre dig lol.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?