Anonym (Kvinna 52) skrev 2024-10-20 07:23:01 följande:
Får jag fråga er som har lyckats då hur ni gjorde? Själv vill jag inte använda appar. Hur gör man? Väldigt nyfiken på om detta är möjligt. Känns omöjligt haha. Jag är inte supersocial utan ganska introvert.Men jag vet också att män kan tycka det är befriande att man inte riktigt beter sig som andra kvinnor vad gäller det sociala. Tips mottages gärna.
Börja med att se till att du själv oftare befinner dig på sådana platser och i sådana sammanhang där det finns många män.
Helst ensam utan sällskap av någon väninna och gärna i sådana sammanhang där det råder stort överskott av män.
Om man bara väljer att tillbringa sin tid på samma ställen och på samma sätt som tidigare, om man bara umgås med sina kvinnliga vänner, så är nog chansen ganska liten.
Men om man som ensam kvinna umgås med många män så är chansen genast mycket större.
Någon på forumet har tidigare skrivit en tänkvärd sak, det var ungefär:
"- Om manliga simmare är den typ av män du gillar och vill träffa,
så bör du inte gå på tjejhockey".
Om du vill att män ska ta kontakt med dig så kan det vara klokare att besöka Julas eller Biltemas avdelning för laddbara verktygsmaskiner än att gå till Lindex damavdelning.
På Lindex damavdelning vågar nog ingen man de dig något råd.
Men om du kollar verktyg eller bildelar på Jula och ser förvirrad ut så finns det god chans att någon man tar kontakt och vill ge dig goda råd.
Börja tänk och uppträda lite mer på detta sätt. Inte exakt som i mina exempel men på de sätt som passar för dig.
Du kommer snart att ha träffat och pratat med flera nya män och chansen är god att någon av dem skulle passa till det du önskar dig.